Poslední recenze (2 479)
Kurz manželské touhy (2021)
Víceméně taková krotká nuda, ve které se vztahy příliš nehrotí, utahuje si z rychlokvašných koučů na všechno možné i těch, kteří jim naletí, ale o kvalitách celého díla snad nejlépe vypovídá bizarní paruka Plodkové a mírně šišlající a dýchavičný Bartoška. Jo a vizážistka, která z poloviny ženského obsazení udělala klauny, by taky potřebovala nějaký kurz, ale určitě ne objímání.
Králičí nora (2023) (seriál)
Plány v plánech plánů, které osnují loutkovodiči loutkovodičů a nejen sovy tu nejsou tím, čím se zdají být. K tomu hlavní postavy ve stále těsnějším ohrožení a všemocní nepřátelé vždy o několik kroků vepředu. Hodně dobré. Kolem šesté epizody už sice byly některé ty pastičky na diváka poněkud průhledné, ale to nic nemění na tom, že hodně dobré. Několikrát se podařilo navodit tu správně paranoidní atmosféru "nevěřím nikomu ani slovo" a občas mi přeběhla husina, když jsem si říkal, jak dokonale to sedí na to, co se děje všude kolem. Jen ten Kiefer byl v obličeji nějaký gumový. Ovšem to charisma ještě stále tak úplně nevyprchalo.
Po čem muži touží (2018)
Námět sice vykrádá Nancy Meyerovou a Langmajer taky nemá tolik toho šovinistického charisma jako Mel Gibson, scénáristé se mohli trochu víc odvázat, nebo alespoň věrohodně vykreslit vnitřní proměnu hlavní postavy, ale v porovnání s většinou současné české produkce je to ve výsledku až nečekaně zábavná komedie, byť ta zábava stojí a padá se skvělou Annou Polívkovou, která hereckým projevem věru otce nezapře. Trošku smutné a ženy poněkud degradující je vyznění filmu, které tvrdí, že ženy to mají těžké protože se musí líčit a chodit na podpatcích a skrze toto poznání se šovinistické hovado mění v gentlemana.