Recenze (355)
Hotel Paradise (2012) (pořad)
Musím spolu s ostatními uznat, že Hotel Paradise je asi to nejhorší, co se v oblasti reality show zatím urodilo... Rozčilovat se nemá smysl. Snad bych jen napsal, že reklama na tento pořad byla celkem pěkně udělaná, byť to byl kýč jak bič:-).
První krok (2009) (seriál)
Ono to není tak zlé, dávám 3,5*. Samozřejmě by si asi měl každý na prvním místě položit otázku, co od Prvního kroku očekává... a co chce vlastně vidět. Možná odpoví: inteligentní vtipnou podívanou... Problém asi je, co dotyčný považuje za inteligentní a vtipné. A právě to se s věkem poměrně výrazně mění... Tím chci pouze naznačit, že seriál je pro mladé cca 12-16. Recenzi by tedy asi měli psát především oni, ale obávám se, že mají povětšinou jiné "starosti":-), a když už někam napíší tak to bude na facebook a ne na csfd:-). Co k tomu říct... Je to barevné, je to i o sexu, tancuje se tam, jsou tam naši mladí:-), má to slušné obsazení, sem tam nějaký ten romantický prvek vystříkne z obrazovky, má to dobrou hudbu i kameru, mísí se tam vyšší společnost se spodinou a v našich podmínkách je podobný seriál přeci jen nevídaný... Osobně bych snad jen zkritizoval dvě postavy: Max a učitel hudby Vladimír. Ruda z Ostravy je Ruda z Ostravy, ale v téhle roli je poněkud plochý a málo výrazný. No a Pavel Kříž má zase nějaký ten křížek na krku, než aby mohl hrát na strunu případného pobláznění studentky a učitele.
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Dnes bych ty čtyři hvězdy samozřejmě nedal, napsal bych, že je to hovadina pro pubescenty, nicméně tenhle seriál je v rámci žánru základ...
Byli jednou dva písaři (1972) (seriál)
Miroslav Horníček, Jiří Sovák a Ján Roháč - víc říkat netřeba. Skvělá atmosféra, skvělé dialogy i herecké výkony.
Autosalon (2005) (pořad)
Srovnávat s Top Gearem je zcela nesmyslné a zavádějící, už jen proto že v TG se o autech málokdy něco opravdu dozvíte...:-) Top Gear je čistokrevná show, v níž auta vytváří milé a sympatické kulisy. - Je to zábavné, je to milé, ale poučení v tom nehledejte. Naopak Autosalon se o testy alespoň snaží. V rámci českých poměrů jde rozhodně o nadprůměr. Moderátoři jsou různorodí a vesměs sympatičtí. Na provedení s J. Čvančarovou si snad ani nevzpomínám, ale muselo to být peklo:-)
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Jednu hvězdičku jsem přidal za to chlapáctví:-), kterým je tenhle film doslova prosycený. Bez něj by to byly jen nudné byť krásně malované obrázky. S historickým filmem však tenhle filmový počin nemá nic společného a je to jen pěkný akčňák napůl fantasy vzhledem k nejrůznějším potvůrkám, které zde pobíhají a cení zoubky.
Dennis - postrach okolí (1986) (seriál)
Mám to přesně opačně než ostatní - jako malému se mi to celkem líbilo a film jsem později moc nemusel.
Příhody dráčka Soptíka (1975) (seriál)
Kdyby nic jiného tak: A stejně budu požárníkem:-) Viděno dnešní terminologií, tj. že požárník je vlastně hasič, protože nezakládá požáry, ale hasí, dostává ten seriál takový lehce ironický až surrealisticko - sarkastický rozměr:-) Hlavně taťka Dejmal je nyní ve zcela nezáviděníhodné pozici:-)
Willy Fog na cestě kolem světa (1981) (seriál)
Jako malému se mi to paradoxně nelíbilo:-) Říkal jsem si proč musí lidi hrát zvířata, ale později jsem ten seriál skutečně docenil. Pěkné, vtipné a dabing jedinečný.
Gumídci (1985) (seriál)
Stoupa forever!:-)