Recenze (61)
Star Trek: Do temnoty (2013)
Pro me upgrade oproti predchozimu filmu, hlavne diky skvelemu zaporakovi a celkove temnejsimu a lepe napsanemu pribehu bez zbytecnych casovych paradoxu ktere me ve Star Treku vzdycky vadily.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Libil se mi navrat do stredozeme, libil se mi Smag, libil se mi Erebor, libilo se mi nalezeni prstenu a hra na hadanky ktera byla stejne skvela jako v knize. Nelibil se mi Radegast jako blaznivej fetak co se stara o jezky, nelibil mi bilej skret (wtf), nelibil se mi Gandalf kterej se schovava pred vlkem na strom (wtf!!) nelibilo se mi neustale padani nekoho nekam a preskakovani z plosiny na plosinu jak v Mariovi. Celkove ale prevlada spokojenost pohadka zustala pohadkou a ja se vetsinu filmu bavil. Tesim se na Meddeda :)
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Serial kde se lidi smejou tomu, ze nekdo klepe hodnekrat po sobe na dvere.
Bastardi (2010)
Hezka pohadka, asi 2 sceny me opravdu pobavily ! :)
Hořící keř (2013) (TV film)
Ma to sice mirne klesajici tendenci, ale na ceske pomery je to stale naprosta špička !
Nesmiřitelní (1992)
Who's the fellow owns this shithole ?
2012 (2009)
Nejvic se mi libilo jak ty baraky padaly na zem ! A porad je to lepsi nez Michael Bay :)
Na samotě u lesa (1976)
Když je tam voda von se víc bojí
Warrior (2011)
Rocky IV zustava neotresen, ale bylo to o chlup
Žhavé výstřely 2 (1993)
Bungee jumping coze ?