Poslední recenze (20)
Pátek třináctého (2009)
Správná nuda jak má být,jestli tohle je horor tak co je támhle Alvin a chipmunkové.To bylo pořád do kola baf baf baf před skoro každou smrtí se z ničeho nic zjevil a zabil obět , no prostě strašný.
Jurský svět (2015)
Skvělý film plný brutálních ale i fascinujících chvilek.U tohoto filmu jsem se rozhodně nenudil protože velký skřížený dinosaurus který je něco jako chameleon žral všechno co mu přišlo do cesty a nebál se ani T-rexe který ho na konci filmu skoro zabil.... . Ale když jim utekl z terárka tak jsem si myslel že už ho nikdo nezastaví ale stalo se zastavil obří T-rex splečně s raptorem jmenem blue a deltou. Ale jinak si myslím že režiserovi Colinovi Trevorrowi se tento film skvěle povedl,herci byli skvělí děj, byl skvělý, atmosféra byla skvělá prostě všechno bylo skvělé. Úžasný film patří k mím nejoblíbenějším doporučuji se na něj kokounout .
Avengers: Age of Ultron (2015)
Ano je to dobrý film ale prvních 25 minut jsem se nudil tak že jsem si rozkousal oboje ponožky a snědl půlku boty, což je u mě rekord páč jsem snědl maximálně jednu ponožku a čtvrt boty.Ale děj se postupně začínal zlepšovat až byl chvalitebný. Ale musím dodat taky něco negativního a to je to že z garvise udělali debila s šutrem na hlavě !!!!!!!!!!!!!! To mě asi nejvíc dostalo protože tohle už přesáhlo hranice.Myslel jsem že garvis je jen program ale oni z něj udělali kokota v obleku.A aby toho nebylo málo přišli tam další dvoje postavi kterým umřeli rodiče a oni jsou nejspíše naštvaňí .
Poslední deníček (1)
krám
dneska jsem šel do krámu a co jsem neviděl byl tam bezdomovec který tam žebral ale to není nic neobviklého ale on tam seděl a psovi který seděl na kočce a ta seděla na křečkovi a ten sešděl na obřím hovně !!!!!!!
no tak říkám to snad není pravda ale viděl jsem to na vlastní oči