Recenze (94)
Temný bojovník (2014)
Film ok, ale co hral zase Cage a ako to hral, jemu fakt jebe....
Training Day (2001)
EEEEEEEETHAN HAWKE !
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Ľudia vy ste retardovaný ozaj, čo bolo na tom kurvaaa take dobré, tie nudné scény s olyphantom....Neskutočná nuda! Koniec zabil, Willis zabil ktorému načisto jebe a neškodní vrtuľník s kamionom a to nie je všetko, este to čo mu to predchadzalo...
Temný úsvit (2006)
Čakal som viac...
Trust (2010)
Nuda. neodporucam
Mroží muž (2014)
jasne ! nechali by ho zit ako mroza. - je mi z toho az zle !
Smrtelná aliance (2013)
Ten skok do vody, no do pic.
Než ďábel zjistí, že seš mrtvej (2007)
TOHLE NEMUZES.
Šest výstřelů (2012)
Toto je Van Damme a nie tá sracka Dragon eyes
Bez úniku (2014)
Fakt hnus...tento film sa hral na tak dôležitý, pritom hrozna sracka... opäť dalsi film kde bol van damme úplne zbytočný