Poslední recenze (23)
Oko v oblacích (2015)
Trapná nastavovaná kaše, scénář je prostě katastrofa a to nespasí ani Mirren. Cílená hra na city, v podstatě vydírání a cílené manipulování do určitého úhlu pohledu. Už jsem myslela, že budou volat i uklízečku aby se jí zeptali na její názor. Téma je zajímavé (i když ne nějak novátorské) a dalo by se z něj vytěžit mnohem, mnohem víc. Fakt trapné...
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Jedna z těch lepších českých pohádek poslední doby (to neznamená, že tam nejsou trapné momenty, kýče atp.). Květulilinka rules!
Svatba mezi citróny (2012)
Chtěla jsem dát jednu hvězdu, ale byla šedá - tzn. ty největší propadáky. Tohle není nijak hrozný, takže milosrdný dvě modrý. Jen je to místy kýč a nepřináší to nic nového. Kdybych byla optimista tak si toho nebudu všímat a řeknu, že to mělo dobré herecké obsazení, příběh (žena po absolvování léčby rakoviny, opuštěná po dlouhém manželství, si sama vlastně nemůže zvyknout na život) a bylo to i hezky natočené + pěkné prostředí. Ale já optimista nejsem jak je vidno, takže řeknu, že ta dcera byla ošklivá a obarvená "na Dánku", příběh kýč a Rosamunde Pilcher (teď uvažuju jestli to vlastně není synonymum..?) + ta vila byla hnusná. Addio, farvel!