Poslední recenze (66)
Opičí muž (2024)
Za mě zklamání. Podobná totální hloupost jako John Wick. Co se týká bojových scén, tak Ong baku či Zátahu nesahá ani po paty. Pohádka o ševci Matoušovi, který dostával v ringu jednu nakládačku za druhou, pak se ale vzmužil, a aniž by měl nějakého trenéra, tak boxováním do pytle se zlepšil ve stylu na tolik, že porazil všechny, kteří s ním vyjebali. Kravina.
Sisu (2022)
...A já si to užíval od první chvíle do poslední:). Dává mi to úsměvný pocit, že ultra giga neporazitelní hrdinové, ale nikoliv alá marvel,, existují:)
The Last of Us - Rodina (2023) (epizoda)
Nedám ani hvězdu. Přestože po čtvrtým dílu jsem tento seriál odepsal, dal jsem mu ještě jednu šanci a přinutil se vydržet u dalších dvou dílů. Byla to chyba. Není zde akce, kecy Belly Ramsey a její ksichty fakt děs běs. Proč Tonyho partnerku nemohli nechat bělošku? Tenhle seriál mi přijde, jako když si ho zapnu na ps4, a dám obtížnost ne začátečník, ale bez vedlejších postav:). Prostě projdu lokaci, odklikám několik hlášek a na konci zastřelím jednoho záporáka, který vyleze a hurá na další level. Ovšem level co level horší a prázdnější.