Recenze (142)
Yes Man (2008)
Občasný a nesmělý úsměv je na komedii opravdu málo.Tady to skutečně bylo málo,hodně málo.To už ti tučňáci byli lepší.
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Nerozumím američanům a jejich kultuře.Tak jako nepochopím baseball,americký fotbal,závody dragsterů a na oválech,tak taky nepochopím tenhle druh filmů.Nechoďte na mě se superhrdiny disponujícími nadpřirozenými schopnostmi.Skousnu ještě tak Ramba a Terminátora,ale co je moc,to je moc.
Bestiář (2007)
Mám slabost na české filmy podobného ražení.Oceňuji i dobré herecké výkony.
PIKO (2010)
Vynikající hraný dokument,který by měl každý vidět.Dokonce bych řekl ,že by měl být snad i povinný hlavně pro mládež.Sledoval jsem to od začátku až do konce a od desáté minuty téměř bez dechu.Zanechal ve mě hluboký dojem.Příběh byl smutný ,až depresivní a nadlouho po něm zůstává v hlavě stopa.
Osm statečných (2006)
Když jsem si přečetl stručný obsah,byl jsem k tomuto filmu dost skeptický.Ale velmi mile mě překvapil.Byl naprosto úžasný.Sice jednoduchý,ale krásný,až nádherný.Ze začátku to bylo tak na 3*-4*.Pak to pomalu gradovalo až 5*.Můžu ho vřele doporučit.
Jacobowski a plukovník (1990) (TV film)
Od poloviny jsem to sledoval jen ze setrvačnosti.Jednoduše to nemělo šťávu.A nepřesvědčilo mě ani divadelní zpracování tohoto díla.Jde to jaksi mimo mě.Musíme si pomáhat bylo o mnoho lepší.
Vládci vesmíru (1987)
Béčkové Hvězdné války dobré tak leda pro děcka a teenagery. Neobstojí to ani jako parodie.Od filmu Rudý škorpion se na Lundgrena vždycky těším a pokaždé to dopadne jako obrovské zklamání.
Love (2011)
První minuty mně připadaly jako kopie stupidních béčkových amerických filmů.Pak to začalo mít grády.S neustálým balancováním mezi dobrem a zlem jsem byl hned na straně zákona a pořádku,hned na straně možného napravení mladíka sklouznuvšího na stranu kriminality. Normálně bych dal 4*,ale vzhledem k tomu,že se jedná o slovenské dílo,překvapivě dobré,dávám 5*.
Vrána: Město andělů (1996)
Druhý díl nebyl od prvního ani lepší,ani horší.Hodnocení uživatelů je však o hodně nižší. Holt při každém díle neumírá herec při natáčení.A další díly si radši nechám ujít.
Vrána (1994)
Nepochopil jsem a nenašel jsem nic proč by ten film měl dostat víc než jednu hvězdu.Je divný,nereálný a nevěřil jsem tomu ani minutu.