Recenze (30)
Solo: Star Wars Story (2018)
Ten konec mě dostal.
Avengers: Infinity War (2018)
Super film.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Nejlepší Filmy Roku Podle Mně : 3. Pacific Rim : Povstání 2. Ready Player One : Hra Začíná 1. Avengers : Infinity War
Madagaskar 3 (2012)
Za songy plus 1 hvězdička.
Black Panther (2018)
Nejlepší film ze série Marvel!!!!!! |Nejlepší postava:Sestra od Black Panthera!!!!! Strááááááášně dobré efekty, super Vozidla a HLAVNĚ super zbraně!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To (2017)
Na horor velmi dobré. Nebylo to ani moc strašidelné, což je trochu fajn a trochu ne!?
Neuvěřitelný Hulk (2008)
Dobře uděláno ale na pět hvězdiček to rozhodně nemá.Hodně mě to zklamalo :-(
Thor: Ragnarok (2017)
Jednoznačně lepší než Thor a Thor: Temný svět.Velmi dobře uděláno a hodně dobrá hudba.Rozhodně pět hvězdiček :-D
Warcraft: První střet (2016)
Kdo hrál Warcraft na PC a´t dá 5 hvězdiček!
Ocelová pěst (2011)
V realitě je atom celkem malý a slabý,ale tady je celkem velký a silný.