Recenze (185)
Nekecej a pádluj! (2004)
Svérázná a svižná komedie z pera p.Brilla a podle mě asi jeho nejlepší filmový výtvor :-D Je to sice komedie, která opravdu nezaujme všechny diváky, ale pro lidi mající rádi UJETÉ komedie je to výborná zábava!
Mortal Kombat - Boj na život a na smrt (1995)
Mega ujetá komedie, na kterou se mohu dívat pouze když mám v krvi 4 promile alkoholu. úchylná zábava pro dementy .. ale i já jsem částečně dement !!!! A protože jsem nikdy neměl 4 promile alkoholu v krvy ... a doufám že to nezažiju, se už natento film NIKDY nepodívám. Viva la - IP MAN !!!!
Čekání na zázrak (2009)
Deprese, chmury, řečnění, nuda a nuda. Hrozný film - bez kapky děje, kdy hl. hrdinové řeší nesmyslné životní situace. Odporný film o ničem. Vymývání a proplach mozku v jednom .. fůjjj !
Mamma Mia! (2008)
Nesnáším podobnou tvorbu, ale díval jsem se kvůli své ženy, a protože hudbu od ABBY považuji za solidní, na tu dobu. Asi jediný muzikál, na který se "JAKŽ TAKŽ" dokážu podívat i po 2-hé. Dávám 58%
Červená Karkulka (2011)
Nebylo to dokonalé alebyloto mnohem lepší než http://www.csfd.cz/film/228123-vlkodlak/ .... perfektně temná amosféra, kdy člověk opravdu neví, kdo je tím vlkodlakem. Jsem rád, že neposlouchám sebranku která píše negativní hodnocení na většinu fantasy/horrorů a odsoudí je, ale na odpady - dramata dává 5 hvězd. Velmi dobře jsem se bavil. Dobrá oddechovka. 80%
Na vlásku (2010)
Moje 3 letá dcerka si po klasikách (popelka, sněhurka, Pocahontas) oblíbila i tuto pohádku. Protože se i mě velice líbí dávámplný počet bodů a řádím si ji mezi klasické pohádky.
Vzpoura strojů (2009)
Celkem nuda .. čekl jsem od toho víc než chodící malá kuřata s kamerou :-D
Jsem číslo čtyři (2011)
Místy jsem měl pocit že se dívám na Svítání ... akurát místo upírů a vlkoušů tu máme mimozemšťany. Neokoukaní herci a neokoukaný scénář, jsou asi to co na tomhle filmu oceňuji. Předvídatelný konec - je asi jediným mínusem, který ale cekový dojem z filmu nepokazí. Už dlouho jsem neměl z filmu tak dobrý pocit jako z tohoto díla. Čekám pokračování na které jsem pevně rozhodnutý jít do kina. Dávám 90%
Transformers 3 (2011)
Nejlepší sci-fi roku 2011
Světová invaze (2011)
Nerozumím tomu, proč ta šílená kritika? To už vážně 90% současných uživatelů musí dát dobré hodnocení pro humusy kde se jen mluví a chodí dokola, souloží se s incestem ?? Nebo homosexuální filmovou tvorbu ?? Opravdu nerozumí, kde ta společnost spěje. Z mého pohledu se jedná o další VELMI kvalitní sci.-fi zpracování útoku na svět. Bavil jsem se po celou dobu. Efekty na velmi vysoké úrovni. Příjemní herci, ze kterých se vysloveně stane parta lidí, který držíte palce až do konce filmu. Tak dobře jsem se už u sci.fi dlouho nebavil. Z mého pohledu 90% !!!