Poslední recenze (739)
Jeden život (2023)
Žádná velká filmařina, spíš průměrnej televizák, ale ten příběh je natolik nosnej a silnej, že je to vlastně jedno. Ve Světozoru jako na pohřbu.
Druhá světová válka: Na frontě (2023) (seriál)
Hodně zjednodušený pohled na WW2, ale jako rekapitulace funguje výborně.
Sexuální výchova (2019) (seriál)
Má to všechny předpoklady pro to, abych to nenáviděl, ale přesto jsem si to zamiloval. Aspoň do čtvrté řady, která je naprosto příšerná a tvůrcům z celé té woke kultury úplně jeblo.
Poslední deníček (81)
[Naposledy dohráno] - Limbo (2010), INSIDE (2016)
Limbo (2010) - 8/10 - Byl sice první, ale já první hrál INSIDE. :) A ten je zábavnější, originálnější a ne tak frustrující při přesném načasovávání.
INSIDE (2016) - 10/10 - Hra jako z jiného světa. Atmosférická, neskutečně zábavná; a to i při řešení logických hádanek (které nejsou tak těžké jako u Limba, čímž stoupá jeho zábavnost). Čeho si ale nejvíce považuji, je, že hra nepřestává překvapovat svou originalitou a v závěru přinese něco prostě..., no prostě neskutečného. Hra, která se dá doporučit snad úplně všem.