Recenze (83)
Screamers - Hlasy z podzemí (1995)
Houby příběh,houby děj,houby sci-fi,.houby dialogy,houby horor,houby,houby,houby...........................................hlavně že rostou :D
S čerty nejsou žerty (1984)
Moje nejoblíbenější česká pohádka.
Temný rytíř (2008)
Film o ho*ně,absolutní ptákovina..........dvě hodiny utrpení a nudy.Jediný co se na tom dalo zhlédnout je výkon Heath Ledgera - ten byl vynikající.Nicméně to filmu moc nepřidá ,když je to taková s*ačka.Takže za Ledgera 2*
Strážci - Watchmen (2009)
Za uříznutý ruce 2 * ,jinak totální pitomost.Asi pro to ,že mě komiksáci nikdy nebrali.
Proroctví (2009)
Katasrofické události byly jako bych tam sám byl a prožíval je spolu s Cagem.Pro mě to byl film plný napětí od začátku až po konec.Určitě si tento film nenechte ujít.
Pán velryb (2002)
Po zhlédnutí 15-20 minut sem si říkal že už to radši vypnu.Ne , říkal jsem si,tohle teda dokoukáš.Vždyť tolik kladných hodnocení a taková nuda?Vydržel sem až do konce a musím říci,že to za to opravdu stálo.Nádherná muzika,srdcervoucí příběh a výtečný dětský herecký výkon......WOW.
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Nechutný remake se zbytečným Reevsem.Jeho roly , by zahrál lépe i Mr. Bean - dal by do toho víc emocí.Dávám jednu * jenom za to ................., vlastně ani nevím za co.................prostě za něco.
Krvavá romance (1996)
Super morbidní snímek ve stylu "Tarantino" Škoda že není k sehnání :-( Rád bych se na tento film ještě někdy podíval a VHSku sem někde promrhal.
Probuzení (2007)
Jako nápad dobrý. Jako film otřesný.Jenom proto že sem u toho vydržel až do konce 1*
Virus 1.0 (2004)
Nehorázná zhovadilost bez halvy a paty , pointy a konce. Zbytečně strávených 92 minut.