Recenze (23)
Lilyhammer (2012) (seriál)
Pro mě výborný seriál, nezapomenutelný Steven Van Zandt ale i výborný herecký výkon předvedli třeba Fridtjov Saheim u něj jsem se obzvlášť řezal smíchy. Nebo Trond Fausa Aurvaag nebo v druhé sérii v osmém díle, kdy Frank navštíví svého bratra a ze zpovědnice vyleze Tony Sirico a jeho nezapomenutelný chichot , pro mě naprostá lahůdka kdo má rád Soprány přijde si na své.
Bastardi 3 (2012)
Dávám dvě za krásnou ukázku jak to tady u nás funguje.
Judas Priest: Rising In The East (2005) (koncert)
Tento koncert jsem zažil na vlastní kůži,bylo to v roce 2005 v Dubnu v Brněnském Rondu.Stál jsem přímo v první lajně pro mě nejlepší koncert co Judas Priest zahráli u nás v ČR......a to jsem objel všechny
Freakdog (2008)
Docela dobrý námět mě se to líbilo
Farm House (2008)
Dávám tři za nápad se strouhadlem to bylo naprosto dokonalé
Vtělení ďábla (2008)
docelá slušna divočina
Zankoku hanten (2008)
dávám dvě za hlášku na konci filmu (To je tajemství výroby Tougenských taštiček) jsem málem spadnul z křesla jinak k hororu to má hodně daleko
Brain Dead (2007)
naprosto amatérské ale velmi
5ive Girls (2006)
taková normální duchařina a hrajou tam docelá pěkné frndy
Piraňa 3D (2010)
Vidět kozy Gianny Michaels v 3D je paráda