Oblíbené filmy (10)
Skrytá identita (2006)
Muž v ohni (2004)
Poslední Mohykán (1992)
Armageddon (1998)
Na život a na smrt (2013)
Mám strašně rád válečné filmy , obdivuji navy seals a o neúspěšné operaci red wings jsem četl , takže tenhle film pro mě byl jako dárek . Sice film začíná téměř z poloviny knihy ,ale to zvětší části byl výcvik ,když jde o seal tak jde podle mě hlavně o něj. Ale to jak se ve filmu nahradil autentickýmy záběry se mi moc líbilo . Za co sem byl ve filmu taky rád je obsazení a ještě víc režie. Pro mě jeden z nejlepších válečných filmů vůbec .