Recenze (50)
Terminator Salvation (2009)
Po akčním začátku sice film trošku upadá, ale postupem času nenechá diváka ani na chvíli vydechnout a nezdržuje se zbytečnými a nekonečnými dialogy. Film mě jako fanouška nadchnul, i ten Arnie byl luxusní :D
Krvavý Valentýn (2009)
Tak hodně krve, hodně údů odřezanejch (:D:D:D) no a tj asi vše...vůbec mě to neuchvátilo, předvídatelné scény, hnus...:D prostě tragédie...škoda prachů, že sem šel do kina :D
Manuela (1991) (seriál)
je smutné, že jsem se u toho 2x poblil
Útěk do divočiny (2007)
Prostě tento film mě opravdu dostal...naprostá nádhera, hlubší smysl člověka toužícího po svobodě...ovšem, kdo není příznivec přírody a tlachání o životě, tento film bude pro něj asi bez smyslu...ovšem to spojení přírody, svobody, nádherné muziky a skvělých hereckých výkonů...fantazie!!
Tropická bouře (2008)
Jojo, starej dobrej Ben :D Film, jenž má dobrej začátek i konec, ale v prostředku mu něco chybí...aha, to bude asi nějakej silnější moment, člověk s lupou aby ho hledal...i když respect Stillere :D
Noc v muzeu (2006)
Nemůžu dodat nic víc, než oddychovka...člověk u toho vypne, jelikož někdo psal scénář s vypnutým mozkem...
Trestná lavice (2005)
Adam Sandler je opravdu skvělý, tahle komedie je jedna z mnoha jeho pokusů a řekl bych vydařenější než nynější snímek Zohan ;) zase pár super scén, pár slabších, ale tak i tak, supa komedie
Pidihajzlík (2006)
Jeden ze slabších pokusů týhle černý dvojky :D:D ano, svou hloupostí kolikrát až rozesmívá, narážky na černochy jsou více než klišé a bla bla bla pořád dokola :D
Někdo to rád blond (2004)
Snad se na mě nebude nikdo zlobit, že dávám takovou známku, ale prostě pro mě je tento film super! Navíc ho má ráda žena a tam musím prostě ustoupit :D:D (navíc čte csfd)
Temný rytíř (2008)
Tak Nolan se tu opravdu ukázal a navázal i na skvělou jedničku o muži, který se po nocích prohání městem v gumovým obleku :D:D Ne, Heath Ledger - Joker = fantazie - víceméně film na něm stojí i padá...brilantní