Recenze (137)
5 proti 5 (2007) (pořad)
.. Andrej Bičan je skvelý a hlavne vtipný moderátor ..
Parodie komedie (2003) (pořad)
Presne môj štýl humoru! .. Sarkazmus, irónia, paródia .. Geniálne!
Ježíš Nazaretský (1977) (TV film)
Najlepšie spracovanie života Ježiša.. aj ako človeka, ktorý sa moc nezaujíma o náboženstvo a cirkev, seriál zaujal a aj napriek predvídateľnosti deja, musel som dopozerať..
Anna ze Zelených vršků (1985) (TV film)
.. no nemilujte ju .. :)
Herkules (1997)
"Kto mi zhas paruku?" .. :D
Štěstí na dosah (2006)
.. 5 hviezdičiek možno ani nie tak filmu ako ľudskej odhodlanosti, vytrvalosti, ochoty obetovať pre rodinu čokoľvek a (hlavne) chuti žiť .. Will Smith aj jeho syn sú naozaj bravúrni ..
Milionář z chatrče (2008)
Škoda záveru.. Myslím, že filmu by viac pristalo, keby nemal happyend..
Nepřítel státu (1998)
Skvelý námet, skvelá réžia, skvelý Will Smith, skvelá akcia.. skvelých 5 hviezdičiek..
Suprhrdina (2008)
Troma hviezdičkami to asi preháňam, bolo to miestami dosť nechutné, infantilné a rozum-zastavujúce.. ale keď ja som sa tak dobre na tom zasmial.. :)
Nepříjemná pravda (2006)
Mňa presvedčil.. Vedili mi len tie nudné pasáže z jeho života, ktoré mi pripadali ako jeho politická kampaň..