Recenze (176)
Daniel Landa: Anička Malinová (2022) (hudební videoklip)
Hanba pre slovákov, toto sme mali naspievať a natočiť my. Akože je to tak, Landa zase ukazal svoje kvality a bohužial ten hudobný výkvet ktorý my máme nemôžme v našich končinách čakať slovenskeho Landu. Je mi trochu hlúpo z toho že o dievčati slovenskeho hrdinu spieva čech ktorý si dokazal spomenúť. My neviem prečo skôr zabúdame ako spomíname.
Daniel Landa - Večer s písní Karla Kryla pro Český národ (2004) (koncert)
Najlepšie prevedenie Krylovych piesní, a aj takích ktoré malokto pozná. Nenavisť voči Landovi môžu mať iba duševne zakrslý ludia, závistivci, a blbci.
Kulový blesk (1978)
Nedá si někdo z vás výbornou brazilskou kávu ? :D
Volha (2023) (seriál)
Presne a krasne ukazany socík, príbeh jedneho šmejda sedláka s otrasným správaním, dopadol presne tak ako dopadnuť mal. Na vrátnici, na bezvýznamnom poste. Všetko sa mu pekne vrátilo aj skrz jeho syna. Psychologia ostatnych postáv zmáknuta perfektne, že aj disidenti boli len obyčajny ludia, a príslušníci ŠtB neuveritelné svine. Celkovo seriál zmáknutý perfektne. Za toto sa česká televízia hanbiť nemusí. Uživatel verbal potom krásne popísal hlbšie to čo si myslim aj ja.
Africké královny - Královna Kleopatra (2023) (série)
Akože dosť rasistické historicku osobu egypťana ktorá mala macedonsky pôvod ukazať ako černocha :D Nie všetci afričania musia byť čierny boha :D Nabuduce ak bude film o Martinovi L. Kingovi tak ho hrať asi bude Brad Pitt :D
Návrat do vesmíru (2022)
Elon je borec. Vizionar 21.storočia, a je super že sa ludia ako on ešte rodia. Iba vďaka nemu je zvýšeny zaujem o dobývanie vesmíru, on odštartoval sukromne startupy kde si sukromne spoločnosti stavaju vlastne kozmicke rakety, on vyšlapal chodníček po ktorom teraz další jeho následovníci chodia. Treba mu držať iba palce. A komunistov ako bart_ ignorovať, zosmiešňovať, argumentačne likvidovať, jedinou brzdou vývoja bol a bude komunizmus. Ak toto čítaš ty smrad rudý v diskusií som ti zanechal pozdrav barte :D Ty vidiš Elona ako egocentrickýho bambilionáře, ja vidim komunistu ktoreho treba vyhodiť z helikoptéry ! :D
Dračí srdce (1996)
Čo povedať ? Legenda proste. Akekolvek pokračovanie na tento film už nedosiahne ten originálny hype, proste 90 roky, a zlatý vrchol modernej filmografie, to sa už nezopakuje. A ten main soundtrack z tej budem mať vždy slzy v očiach. Nech už zaznie v ktoromkolvek dielu. Naviac som hrdý na to že sa hlavne scény tohto legendarneho filmu natačali u nás na Slovensku. Hrad Strečno, miesto posledneho výdychu draka - nikdy nezabudnem že som stál presne na tom mieste !
Dračí srdce 2 (2000)
Krčovitá snaha o pokračovanie legendarneho filmu. Ano mohlo to byť dobré a dôstojné pokračovanie, keby to malo dobrého režisera a scenáristu ktorý ma za sebou riadne filmy a nie len seriály. Nápad dobrý, prevedenie katastrofálne. Hviezdička za snahu, a za Oravský hrad.
Dračí srdce: Pomsta (2020)
Jo toto celkom ušlo, animácia draka sa vydarila aj tentokrát, zápletká napínava, akcia taka aká ma byť. Postavy sa niekedy správali hlúpo, ale oproti katastrofalnemu druhemu dielu je toto fajn film. Na jednotku to však nemá, legenda je len jedna ! :D
Karakum, 45° ve stínu (1982)
Film je očividne inšpirovany skutočnymi udalostiami ktore sa udiali na plynovom vrte Urta-Bulak. Každopádne zaujímavý filmový počin, zaporne hodnotím obkecávačky, ale pokial došlo na nejaku akciu v teréne tak to nebolo vôbec zlé. Všade oheň, výbuchujuce plynove kapsy, zaživa upečené ovce. Drsnôtka v podaní Turkmenistánskej púšte.