Recenze (44)
Wonka (2023)
Za mě super. Pohádka, která vám umožní vydat se do magického světa a úplně zapomenout na realitu.
Blue Beetle (2023)
Plochý děj, nic nového... Vizuálně pěkné, ale hlavní postavy se záměrně rozhodují špatně... Působí to hrozně divně a hrozně mě to rozčiluje.
Stalo se (2008)
Uf. To je ale slabé. Děj plochý. Konec mi přijde jak kdyby ho někdo poskládal z náhodných kousků co zbyly ve střižírně... Za mě velká špatná.
Pojedeme k moři (2014)
Film s duší a příběhem - u české produkce poslední dobou hodně nezvyk. Tohle určitě stojí za shlédnutí.
Jak jsem poznala tvého otce (2022) (seriál)
Nějak to postrádá vtip a drive. Je to takové neslané, nemastné... Asi se to dá použít jako na pozadí běžící obrázky...
Šťastný smolař (2012) (TV film)
Pěkná netradiční pohádka.
Avenue 5 (2020) (seriál)
Podhodnocené. Je to britský humor... ale je perfektní!
Matilda Roalda Dahla: Muzikál (2022)
Moc hezky zpracované. Přijde mi, že s knižní předlohou to moc společného nemá.
Juno (2007)
Krásný příběh, výborně zpracovaný.
Mimořádná událost (2022)
Za mě příjemný, vtipný film. Po dlouhé době zajímavý český film.