Poslední recenze (14)
Wonder Woman 1984 (2020)
Skvělí film na usnutí, tahle ptákovina vás spolehlivě uspí. Mě asi 28 krát než jsem to dokokal celé a bylo to utrpení. Scénář na urovni těžké mentalní retardace, je mi líto Gal, že se něčeho takového musela zúčastnit.
Rozčarování (2018) (seriál)
O něco lepší než premiér, zvládl jsem jeden a půl dílu. Bez nápadu, vtipu, děje, plus hromada nesnesitelných postav. Největší zklamání roku a to se nebojím říct teď v půlce ledna.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Spoiler: sračka Spoiler alert: realy shit