Recenze (107)
Závěť (2007)
Po tomto filmu máte pocit, že Srbsko je plné naprostých šílenců.
Expendables: Postradatelní (2010)
"Co to sakra dělá? Věší piráta. Co tam děláš? Věším piráta."
Pod vlivem lásky (2008)
Nic takového jsem ještě neviděl, kombinace naprosto šílených scén(v nejlepším případě plných krve) a na druhé straně úchvatných momentů. Nakonec ty čtyři hodiny uplynou jako nic.
Soumrak mrtvých (2004)
Dvojka jako Simon Pegg a Nick Frost, co jiného čekat než nářez černého humoru a vtípků všemožného typu. Scéna -napodobování zombií byla geniální.
Avatar (2009)
Hodně přeceňovaný film. Hvězdy dávám za zpracování(které bylo opravdu neuvěřitelné) a hudbu. Příběh je obyčejný a dost předvídatelný. Že "zlo" bude na konci poraženo o tom žádná.
Dare (2009)
Inteligentní, psychologické...proč není takových filmů více.
Skins (2007) (seriál)
První série naprosto skvělá.
Kick-Ass (2010)
No powers? No problem! Opravdu hodně jsem se nasmál. Parádní film.
Bratři (2009)
Tento film na mě velmi zapůsobil. Zanechal ve mně opravdu zvláštní dojem.
Bitch Slap (2009)
Debilní skoro-péčko.