Recenze (107)
Atlas mraků (2012)
"I believe there is another world waiting for us, Sixsmith. A better world. And I'll be waiting for you there.
Projekt X (2012)
Parádní soundtrack, parádní pařba :)
New Kids Turbo (2010)
Hloupější to už asi být nemohlo :)
Výjimeční (2011) (seriál)
Podle mě dost podceňovaný seriál, ano jsou tady jiné se stejnou tématikou jako Heroes nebo 4400, ale i přesto si myslím, že tento počin si zaslouží víc než tolik procent kolik zatím má.
Bitevní loď (2012)
Hudba dobrá, efekty dobré, příběh retardovaný, emzáci styloví, pipka k nevydržení.
Divoký Stomp (2007)
Klidně za 3 a půl. Příběh průměrný, ale hudba mi docela sedla a tanec taktéž.
Terkel má problém (2004)
Vopíchat se jdi, šerednej jak prdel a tvá máti za bůra mrdá ;)
Borci z Blue Mountain State (2010) (seriál)
It's a RIOT! (2x13)
Anatomie lži (2009) (seriál)
Tim Roth válí.
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Neuvěřitelně tupé až hrůza.