Oblíbené seriály (10)
Most (2011)
Milénium (1996)
Vraždy v kruhu (2015)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Hannibal (2013)
Krajní meze (1995)
Luther (2010)
Ve jménu vlasti (2011)
Rapl (2016)
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017)
Seriál je na úrovni. Je emotivní s části zvrácený, tím čím se hlavní hrdinové zabývají. Dalo by se to porovnat s filmem Mlčení jehňátek. Dva detektivové co navštěvují ve věznicích sériové vrahy a snaží se pochopit jejich činy. Otázka zní, proč to všechno dělali? Jaký mají motiv, co jich k tomu vedlo? Spouštěč, to je to slovo které se ve filmu často vyslovuje. Herecké výkony na výbornou. Doporučuji.