Recenze (446)
Skoč! (2009) (studentský film)
Po technicke strance nadhera...
Chuck (2007) (seriál)
Cim dal lepsi... Pokud prezijete prvni, celkem nudnou serii.
Taxi zum Klo (1980)
Teror.
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Hell yeah! Nedokazu si predstavit, ze by to mohlo byt lepsi. Teprve druhy film, u nehoz muzu napsat, ze mam pocit, jako by byl stvoreny primo pro mne. Je to barevne, silene, hrave, vtipne, se strihovou skladbou, ktera predci dokocne i Speed racera... A M.E.Winstead... Asi jsem se zamiloval! :)
Adamova jablka (2005)
Pravděpodobně ten nejbizarnější a nejodpornější pozitivní film, jaký jsem kdy viděl.
Na rybách s Johnem (1991) (seriál)
...aneb jak se pobavit s přáteli a ještě si při tom zajezdit po světě. Protože o nic jiného tady nejde. Nedokážu tak vysoká hodnocení pochopit.
Den na pláži (1970)
Devadesát minut s tak vrcholne nesympatickym zmetkem mne opravdu nebavilo. Kdyz uz nejaky film o ceste grazla a ditete, radeji sahnu po Kikujiro.
My děti ze stanice Zoo (1981)
Chce to míň fetu a víc Bowieho...
Johnny Cash v San Quentinu (1969) (koncert)
Pusobivý dokument, kdy se polovina filmu věnuje vystoupení Cashe a druhá výpověddím vězňů a dozorců. Navíc trvá necelou hodinu, takže ani nestihne nudit...
Mudhoney (1965)
Ach, ten sladky buranov. Obyvatele nekde na spodnich hranicich kvality genofondu, sileny knez, polorozpadle domy a auta, bordelmama bez zubu, vsechny herecky pod 40 ukazuji sve dobre narostle vnady, no kdo by tam nechtel zit? Jeden z prvnich filmu Russe Meyera, prekvapive docela vazny, bohuzel dojizdi na prisernych technickych kvalitach. A nedostatku nahoty, na kterou jsem u tohohle tvurce zvykly...