Oblíbené filmy (10)
Kmotr (1972)
Dost možná ten nejlepší film co jsem kdy viděl , skvělá atfosméra , herci , prostředí , hudba. Prostě všechno , Al Pacino jeden z nejlepších hereckých výkonů staletí.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Naděje nám dává křídla. I když se tento film odehrává v nepříjemném prostředí a dějí se tam nepříjemné věci , je to snad ten nejkrásnější a nejdojemnější film. Opravdu , tento film po vás zanechá stopu už na pořád. Postava kterou hrál Tim Robbins , mě opravdu přišla sympatická jako žádná jiná. Chytrý , mladý , cílevědomý kluk , který za nic nemůže a přesto byl zavřený na doživotí ve vězení. Ale on se nevzdal , ani na chvíli , to z něj dělá pro mě , možná nejoblíbenější postavu. A jeho kamarád Red? Ano , Morgan Freeman je skutečně mistr , dokonale se k sobě tato dvojka hodí ale i se navzájem doplňují. Morgan Freeman jakožto vypravěč předvádí též skvělé herecké výkony které nemají obdoby. Samotný film ve vás vyvolá trochu té beznaděje a smutku ze života , že nic není fér. Ale v různé scény filmu ve vás vyvolají takové pocity , že to jde těžko popisovat. Jednoduše , jste unešeni. Tento film jsem neskutečně prožíval a soucítil s hlavními postavami a divím se tomu kdo ne. Scéna , kdy se Andy dostal konečně dostal na svobodu , to byla jedna z těch nejlepších co jsem viděl. Tento film ukazuje že lidská vůle a NADĚJE , je NEZDOLNÁ.
Temný rytíř (2008)
Kdyby se někdo zeptal Cristophera Nolana co v životě dokázal , odpověděl by jenom dvěma slovy : Temný Rytíř. Nejlepší "SUPERHERO" film co jsem viděl. Ledger byl skutečně neobyčejně dobrý herec.
Gran Torino (2008)
No , jak začít. Clint Eastwood a jeho poslední film. Prvně se zdá film být jako nějaký typický blockbusterový film. Ale to se změní , když se příběh postupně začne zamotávat a z nevrlého souseda se stane hrdina. Skvělé nakouknutí do života v takové americké čtvrti ve které není až tak zdaleka takový klid jaký se zdá že tam je. Válka gangů , válka rodin , válka s city. A k tomu ještě BÁJEČNÝ Clint v hlavní roli. Jedna čtvrť , jeden domov.
Truman Show (1998)
Dokonalý nápad. Dokonalé zpracování. Dokonalý Jim Carrey. Dokonalý konec. Není co vytknout. 100%
Čistá duše (2001)
100% 100% a ještě jednou....100% Tenhle film mě tak dojal že jsem ztratil slova. Nevím co bych řekl.
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Dojemné , smutné , veselé a v neposlední řadě neuveřitelné. Tento film je nejlepší svého druhu a jeden z nejlepších vůbec. Miloš Forman jako režisér předvedl životní výkon , stejně jako Jack Nicholson. Tento film zobrazuje boj mezi dobrem a zlem , mezi nebem a peklem , kdo je vlastně ten dobrý a kdo zlý?
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Tohle je masterpiece! Mrzí mě že jsem to odkládal tak dlouho. Ono se to zdá , jedna místnost a prakticky žádné velké kulisy. Ale ono bohatě stačí dát do jedné místnosti 12 skvělých herců a úžasný motiv a rázem je z toho zážitek na který nezapomenete. Ono totiž není lehké poslat 18 letého mladíka na elektrické křeslo. Stoprocentně nejlepší film ze soudního prostředí. O tom se nemusí diskutovat. Henry Forda a další předvádějí fenomenální výkony. Nemůžu uvěřit jak moc starý tento film už je. Rozhodně přidávám do top 10 a doporučuji.
Sing Street (2016)
Paráda! Paráda! Paráda!
Apokalypsa (1979)
Tohle vám opravdu řádně zapůsobí na psychiku a donutí vás o tom co jste viděli přemýšlet. Přidávám do mojí top 10