Recenze (3 353)
Mastičkář (2023)
Rurální romantické drama, které mi totálně sedlo.
Temný anděl (1990)
"Přicházím v míru". Je to sice béčko s lehce nablblým scénářem, ale vzhledem k solidní kameře a muzice Jana Hammera to i po letech celkem fajn funguje.
Pražský Maigret (2023) (TV film)
Pěkný a hlavně zasloužený medailonek. Škoda, že je to hlavně o mluvících hlavách, dnes je standard dokumentů trochu jinde.
Anatomie pádu (2023)
Zajímavě podané soudní drama. Ze začátku jsem si musel zvyknout na ten realistický a naprosto nestylizovaný projev, který trochu připomínal styl Rubena Östlunda, ale po cca půl hodině se to rozjelo a nedalo se od toho odtrhnout. Název je přiléhavý, je to skoro až pitva pádu jednoho vztahu.
Alibi na klíč (2017)
Francouzská bláznivá komedie v duchu belmondovských klasik. Já mám holt radši ty konverzačky. Ale párkrát jsem se fakt hodně zasmál, zejména ke konci.
Villeneuve Pironi (2022)
Zajímavý příběh z doby, kdy už mě F1 nezajímala, protože nejezdil Ronnie Peterson. Gillese Villeneuva si matně pamatuji ze zmínky "On ten mladej teda moc nevyhrává, ale už jim rozmlátil asi tři auťáky."
Slečna Marplová - Sittafordská záhada (2006) (epizoda)
Z knihy si pamatuji jen whodunit a howdunit, takže odlišnost od předlohy mě nepohoršuje. Nicméně zdá se, že seriál se začal ubírat cestou průměrnosti.
Zlo mezi námi (2021) (seriál)
První dva díly dost pozvolné, ale finále parádní.
Lakers: Vzestup dynastie (2022) (seriál)
Druhá série o chlup slabší, ale i tak velká paráda.
Sever (2019) (seriál)
Drsný Sever vs. naivní idealista. Povedené.