Oblíbené seriály (6)
Městečko Twin Peaks (1990)
Most (2011)
Perníkový táta (2008)
Fargo (2014)
Plný kotel hvězdiček, ale jen za tři série. Čtvrtá stojí za vyližprdel.
MOST! (2019)
Papírový dům (Netflix verze) (2017)
Krásných asi 70 hodin skvělé zábavy, páč jsem si to dal před pátou sérií ještě jednou dokola.. jen ta Nairobi mi tam chybí.. :-(