Oblíbené filmy (10)
Kmotr (1972)
Casino (1995)
Osvícení (1980)
Tenkrát v Americe (1984)
Mafiáni (1990)
Tahle země není pro starý (2007)
Půlnoční kovboj (1969)
Divoké historky (2014)
Tak taketo nieco sa hlada tazko.Nechapem niekoho kto da menej ako 4*.Mne to hralo dokonca aj ako celok.Pekne poskladane.Uplne 100% !