Oblíbené filmy (10)
Statečné srdce (1995)
To je on mého srdce šampión, tento film v mém srdci navždy zůstane a i kdybych ho shlédl milionkrát tak motivační řeč Williema Wallace a následovný řev Skotských hrdinů nikdy neomrzí. Slza ukápla několikrát po sobě. SVOBODA!!! PS: Český dabing je příšerný nedoporučuji.
Forrest Gump (1994)
Po dnešku jsem tento filmový klenot viděl již 16x a stále je to něco nepopsatelného, vždy když si ho pustím tak mě film úplně vytáhne z reality a já jen sedím vedle Forresta na lavičce a poslouchám jeho krásné příběhy. :)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Tak to je symfonie pro mé uši, ač jsem shlédl film s českým dabingem tak mě doslova učaroval, nevěděl jsem jestli mám skákat radostí nebo plakat nebo začít běhat po pokoji jako pomatený to vše ve mně tento film vyvolával. U celého filmu jsem měl na lících stejný úsměv jako Tim Robbins na střeše.
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Osm hrozných (2015)
Film na který jsem se těšil už od vyhlášení premiéry mě nejen okouzlil svou stále napjatou atmosféru, ale také jsem se v tom filmu ocitl i já sám, po boku Morgana Freemana jsem se chtěl co nejdříve zbavit těch zloduchů co se snaží zachránit tu nebohou ženu co připomíná spíše ďábla než někoho s ženským pohlavím.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Avengers: Endgame (2019)
Deadpool (2016)
Ano první Deadpool a pak až práce a nikdy ne naopak. Skvělá komedie s perverzním humorem a scénami kterým se prostě nejde zasmát. Film mě rozesmál a to běželi jen titulky, ale nikdy nepoznáte to kouzlo dokud se na něj nepodíváte. :)