Recenze (16)
Koruna - Série 5 (2022) (série)
Souhlas s Vesprem…
Román pro pokročilé (2019)
Ostuda české kinematografie.
Ženská na vrcholu (2019)
U filmu mi bylo trapně za tvůrce - scénář, režie, herecké (ne)výkony...ODPAD
Foo Fighters: Back and Forth (2011)
Dokument jsem poprvé viděla když mi bylo 17 let a začala Davida Grohla úplně nesnášet. Člověk, co je bezpáteřní a jede jen na sebe. Po devíti letech, kdy mi tato kapela stále ležela v hlavě, jsem se rozhodla si dokument pustit znovu. Musím říct, že Dave Grohl je to nejlepší, co Nirvana vyplodila (promiň, Kurte). Dokument, který surově popisuje vznik a vývoj kapely zcela bez obalu. Výborně sestříhaný, upřímný. Dnes považuji Grohla za jednoho z nejlepších současných hudebníků, resp. skladatelů. Protože nic není tak, jak na "první shlédnutí" vypadá. :-)
Černobyl - Open Wide, O Earth (2019) (epizoda)
Klobouk dolů maskérům!
John Wick 3 (2019)
Za mě nejlepší díl. Keanu sice nemá sixpack na břiše, za to má dvě brady. Ale o tom tento akční thriller opravu není. 9/10
Zkáza krásou (2016)
Až depresivní dokument Heleny Třeštíkové, která tento formát opravu umí. Hodina a půl dojímání se Lídy Baarové nad svým osudem, s cigaretou v ruce a Becherovkou na stole.
The Punisher - Season 2 (2019) (série)
Nesrovnatelné s první sérií. Dlouhá nuda. Stačí si pustit první a poslední díl, zbylých 11 je o ničem.
„Pane, vy jste vdova!“ (1970)
Nejgeniálnější česká crazy komedie. Klenot kinematografie české. Excelentní výkon nejen Ivy Janžurové.
DVTV (2014) (pořad)
Moc ráda bych dala 5*, ale ta Emma... Ta je akorát tak pěkná.