Recenze (141)
Catwoman (2004)
tak to bylo... ehm... zajímavé
Horákovi (2006) (seriál)
kdyz si vezmete co se u nas toci za serialove hruzy... :-)
Sedm (1995)
Dokonalost sama!!!! ... MManual - nechapu te :-)
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Yippee-ki-yay Motherfucker! .... John McClane is back! ....
Křižovatka smrti 2 (2001)
Co mate proti Tuckerovi? :)
Maverick (1994)
miluju poker a miluju film.... muzu dat jine hodnoceni?? :-D mozna tak ******
Odstřelovač (2007)
Já se náhodou dobře pobavil ... opravdu :-) ... teda až na ten konec, který byl vážně krapet uhozený, ale jinak si nemůžu stěžovat ... Film splnil moje očekávání.
Next (2007)
Jak mě prvních 15 minut nabudilo na zajímavé sci-fi, tak následujících 10 mě přesvědčilo o opaku... pak už se to jen vezlo a závěr ... no ... závěr ... proste ne-e ...
Sejmi eso (2006)
Spousta "známých" tváří... to je tak jediné, co je na tomhle filmu zajímavé... Trailer mě nabudil na šilenou akční řežbu, na kterou jsem cekal po cely film... nepřišla... ona "akční část" která se ve filmu vyskytuje je naprota "blbost" s prominutím... Na postavách mi celou dobu vůbec nezáleželo a bylo mi šumák, která z nich zemře... Tohle ma podle mě k filmům Gue Ritchieho hooodně přehooodně daleko... (timhle se omlouvam vsem, kterym se to libilo :-) )
Apokalypsa (1979)
Srdcová záležitost....