Recenze (212)
Flight to You (2022) (seriál)
Tenhle seriál mi prostě kápnul do noty. Příběh z pracovního prostředí proložený romantikou i jemným humorem. Wang Kai patří mezi mé oblíbené herce a tady mu role přísného instruktora poznamenaného životní tragédií sedla jako ulitá. Seven Tan patří mezi herečky, na které se sice rád podívám, ale aktivně je sám nevyhledávám. (Mám v plánu s ní dokoukat Under the Power nebo zkusit Go Ahead.) Tady jim to ale společně s Wang Kaiem dobře klapalo. Vedlejší postavy a jejich dějové linky též nebyly špatné. Rozhodně tam nebyly jen do počtu a měly co nabídnout. Politikaření v letecké společnosti mě občas dost točilo, ale bez něj by příběh taky nebyl ono. Hudební podkres byl nenásilný a finále povedené – zasloužené 4* (8/10)
Mravnost nade vše (1937)
Skvělá česká veselohra plná dodnes platných pravd – od těch vznešených až po ty bolestivější. Hlavně ta, že na vzhledu opravdu záleží – 4* (7,5/10)
Vrah skrývá tvář (1966)
Viděno nepočítaně, přesto mě atmosféra filmu pokaždé dostane. A těch nuancí, kterých si divák všimne až po několikerém zhlédnutí – 4* (8/10)
Hrátky s čertem (1956)
Česká pohádková klasika, která toho má i na dnešní dobu co nabídnout. Viděno nepočítaně, ale pokaždé si herecké výkony i skvělé repliky znovu vychutnám – 4* (8/10)
Strach (1963)
Z filmu, hlavně na první zhlédnutí, ten strach opravdu dýchá. Kriminálka se pořád upíná jedním směrem, jen aby se ukázalo, že jde úplně o něco jiného. Pro diváka je ale pak hodně důrazný i závěr a doslovný dojezd. Vedle příběhu i excelentní herecké výkony a tehdejší kriminalistické metody – zasloužené 4* (8/10)
Scooby-Doo (1976) (seriál)
Jak už to u seriálů bývá, některé díly jsou velice solidní a některé jsou slabší. Ve výsledku je ale Scooby-Doo plný skvělých hlášek, svižného hudebního podkresu a jednotlivé příběhy překvapivě vůbec nejsou podle jedné šablony. Nezřídka u nás doma běží celé seriálové pásmo – zasloužené 4* (7,9/10)
Čas pracuje pro vraha (1979)
Pro mě slabší z detektivek s „Exnerem“ (byť bez něj). Herecky velice dobře zvládnuté, ale příběhově slabší a zabalené až do přílišného tendenčního hávu. Jednou za čas si příběh i tak pustím, ale hlavně jako kulisu – slabší 3* (5/10)
Beetlejuice (1988)
Skvělá duchařina, které nechybí nápad, švih a skvělá hudba. Příběh o posmrtném životě a soužití mrtvých se živými mě baví i po letech – 4*(8/10)
„Pane, vy jste vdova!“ (1970)
Film, který jsem viděl nesčetněkrát a i tak mě neomrzí. Je to herecký koncert plný dnes již legendárních hlášek. Prostě klasika – 4* (8/10)
Džunkjódžú Takacuki Akira no suisacu - Season 2 (2021) (série)
V pokračování se vezeme na vlně předešlé série, jen zde máme ústředního záporáka. Terauchi Hajime je ústřední dvojici dobrý protipólem a až v průběhu seriálu se ukáže, o co mu vlastně doopravdy jde. Druhá série má z počátku docela dobře našlápnuto, ale v závěru jí předčasně dojde dech a velké finále tak nemá ten správný spád – 3* (7/10) Btw. hudba celkově dodává seriálu atmosféru a za hodně zdařilý považuji i ending.