Recenze (183)
Muži, co zírají na kozy (2009)
Nešlo se přestat smát. Asi tak se dá popsat tehhle film, ale je pravda, že po pár dnech od shlédnutí si nepamatuji o čem to bylo. Ale přesto že válečné filmy moc nevyhledávám, tak i tak se mi to líbilo.
Karavan smrti (2018)
Upřímně nechápu lidi, kteří bydlí v karavanu. Připadá mi to zvláštní. Možná je to tím, že jsem nikdy v žádném karavanu nebyla. A po shlédnutí tohoto filmu už asi ani o návštěvu nějakého karavanu nestojím.
Jezero 6 (2018)
Film měl všechno... děsivou atmosféru opuštěné zátoky, přerostlý krokodýly, docela sympatický herce, ale nenašel se nikdo, kdo by to celý vzal, využil a natočil konečně dobrej film o krokodýlech. Škoda :-(
Debbie a její parťačky (2018)
Dokonalý!
Sezóna zabíjení (2013)
Je to taková lesní naháněčka dvou vojáků, kteří mají jediný cíl - zabít toho druhýho.
Spojenec (2006)
Tohle je film s velkym F...
Hory mají oči (2006)
Jooo, vyvražďovačky se zmutovanejma vidlákama, tak to já můzůůů!
Colombiana (2011)
Super akčňák s krásnou Zoe Saldana v hlavní roli.
Jak se zbavit nevěsty (2016)
Já jsem se docela dobře bavila, sice to není žádný veledílo, ale na zabití nudného večera to stačí.
12 Feet Deep (2016)
Dvě holky uvězněné pod posuvným krytem bazénu, k tomu hromada keců a jedna zlá paní, co je nechce pustit ven. K tomu všemu správce bazénu Jigsaw jako bonus. No a protože mě to zrovna moc nebavilo a taky proto, že jsem v životě neviděla tak debilní kryt bazénu, tak proto jen dvě hvězdy.