Recenze (87)
Avengers (2012)
Po Iron Man nejlepší Marvelovka, přece jen Tony Stark tady byl první ....
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Určitě lepší než princ, ikdyž jsem se trochu ztrácel v názvosloví všeho možného co znělo divně. Škoda, že Jake nehrál tady místo Taylora... bylo by to ještě o něco lepší 75%
Válečný kůň (2011)
Epic fail :(
Muži v naději (2011)
Při předešlém Vejdělkovém filmu jsem se celou dobu příjemně bavil ... tady jsem se bavil jenom občas a někdy i kroutil hlavou, většina protagonistů hraje jen na půl plynu a ženské vnady mě nedokázaly tak zaujmout, abych přehlédl nepřehlédnutelné a to myšlenku filmu, která jde mimo mě. 6/10
Moneyball (2011)
Baseball mi je někde, ale všechno co se odehrává na pozadí je prostě excelentní schéma, které funguje na výbornou. Herci a dobrý scénař to hodně táhne nahoru 80%
Warrior (2011)
Nehorázné nářezové drama dvou bratrů, kteří si to vyříkají až v ringu. Z letošních fighterských filmů jednoznačný vítěz !! Příští léto Batmanovi velké šance nedávám 90%
Trabantem napříč Afrikou (2011)
Hodně dobrý dokument a dalo by se říct, že docela cestuji taky a tento styl mi prostě sedí a dokonce znám pár lidí co hýčká své trabanty víc než manželky, tak nemůžu jinak :-)
Green Lantern (2011)
Ti co měli na svědomí tenhle scénář by neměli hulit tolik ... zelené trávy !!
Arthur (2011)
Docela průměr Brand hraje všude stejně a jediné co si pamatuji je vtip s Gandalfem :) 60%
Zdrojový kód (2011)
Když mojí partnerku rozbrečelo víc tohle, než kompletní Twiling sága, tak není co řešit. Nenudilo, bavilo co víc si přát ...