Recenze (67)
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Samozřejmě že to má své světlé momenty (Quicksilver, Magneto v letadle) ale jinak se jedná o scénáristicky veleprůměrné dílko, které se snaží skrz časové paradoxy tvářit strašně chytře ale ve výsledku je to spíš nesoudržný a hloupý guláš. A ani ten Singer už si to režijně nedává jako za mlada a bohužel mi přijde, že už nemá ve filmové branži čím překvapit. 65%
Motel (2014)
Těžkej úder na solar. Druhou hvězdu dávám jen za to, že jsem to sledoval v práci a nepřišel tak díky tomu o svých 100 minut života. Roberte ty už taky vlezeš do všeho!! Někdo by měl tvého agenta střelit do hlavy .. a fofrem.
Světová válka Z (2013)
70% .. monumentální .. jen škoda že se nevyvarovali páru klišovitých scénáristických berliček a utahanějšího závěru.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Naprosto bez nápadu, bez emocí, bez výživných a zajímavých postav .. za to s tunou klišé a generickými akčními scénami, které začnou po pár minutách nudit svou nepřehledností a fádností. To co fungovalo na ploše traileru, tady naprosto selhává. Tohle je opravdu smutný příběh a tajně doufám, že v třetině natáčení si Del Toro uvědomil, co točí za srajdu a tajně ho nahradil Brett Ratner .. tomu by zhruba odpovídala kvalita filmu.
Muž z oceli (2013)
Film, vedle kterého vypadají Avengers (a vlastně jakákoliv Marvelovka) jako komorní drama na nedělní odpoledne u kávy. Crowe je badass, Costner je boží, Cavill to nekazí a Shannon je magor. Hodně silné 4
Star Trek: Do temnoty (2013)
Komentář bude stejně jednoduchý jako dvoustránkový scénář k tomuto "veledílu". Vizuál paráda, akce nepřehledný hnus, herecky to zachraňuje Quinto a Weller, i ten Cumberbatch tady přehrává jak prase, takže potenciálně největší plusové body u mě film ztratil velice rychle, scénář .. meh?, víc brečících scén než v PS: Miluji tě, naprosto nulová gradace a nakonec finále, které jsem odhadl asi tak půl hodiny předem s jednou "šokujicí" resurrection scénou. Film pro MTv generaci, která jde do kina vypnout mozek a sníst popcorn. Ach jo :(
Wall Street: Peníze nikdy nespí (2010)
Na Olivera Stonea až nepříjemně plytké. Tak moc se ten film snaží něco říct, až stejně ke konci vyměkne a skončí u obligátní rodiny, jako nejcennější komodity na světě. Fajn, kdyby to točil Spielberg, takhle ale zklamání. 50%
Most (2011) (seriál)
Severská seriálová variace na "Sedmičku" s výborným ústředním duem. Škoda jen, že vrah byl jasný v momentě, kdy se objevil na scéně.
Sledge Hammer, policajt s.r.o. (1986) (seriál)
Naprostá kultovka, která si dělá srandu ze všech drsných filmů s drsným hrdinou kterým se dařilo hlavně v 70.-80. letech. Hlavně Drsný Harry tady dostává co proto. Nelze nemilovat týpka, který místo tlumiče používá na zbraň zesilovač a nebojí se bazukou sestřelit celý barák kvůli jednomu snajprovi na střeše :D
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Těžkotonážní stylovka s minimem akce, za to ale s jednou parádní automobilovou honičkou a údernýma hláškama, jak z 90. let.