Poslední recenze (40)
Godzilla II Král monster (2019)
Godzilla II je sice Král monster, ale nejde přehlédnout, že film je cosi mezi rodinným dramatem a sci-fi s monstry v hlavní roli. Tězko říct, proč se musí do každého podobného filmu nacpat nějaká ta rodinná nebo vztahová krize (příp. rovnou obojí), kterou je třeba vyřešit, i když vám po mrakodrapech dupou monstra a řadoví obyvatelé zajisté mimo záběr umírají po tisících. Vždyť když bude ústřední rodinka šťastná, na světě bude zase krásně i s příšerami a rozšlapanými sousedy. Pokud by se tvůrci zaměřili hlavně na mytologické obludy a jejich hrátky mezi sebou za bezmocného lidského přihlížení, výsledek by byl určitě koukatelnější... jak to ta Godzilla asi dělá, když po vynoření z hlubin oceánu dokáže postát na hladině na zadních:)
The Cloverfield Paradox (2018)
Zatím nejslabší film z Cloverfield univerza, ale za zhlédnutí určitě stojí, zejména pokud se chcete dozvědět, kdo opravdu může za Monstrum v New Yorku;) Doporučuju nevynechat především závěrečné scény filmu, které teprve navozují tu správnou a typickou atmosféru Cloverfildů.
Příchozí (2016)
Příchozí jsou filmem o komunikaci, a tak mě hned ze začátku napadlo, jak bychom se asi mohli domluvit s mimozemšťany, když do teď nerozumíme řeči zvířat tady na Zemi. Kupodivu se ale tvůrcům povedlo z vzniklé zapeklité situace ladně vybruslit a výsledek na mě působil celkem logicky. I přesto, že se scénáristé nevyhnuli několika vyloženě hloupým scénám (jasně, přestřelka u vesmírné lodi přece nesmí chybět), celkově hodnotím kladně, protože mě film donutil hodně přemýšlet. A co víc, to přemýšlení mi bylo příjemné a vůbec nebolelo:)
Poslední deníček (13)
Poet Anderson: The Dream Walker (2014)
krátkometrážní / animovaný
https://www.csfd.cz/film/392660-poet-anderson-the-dream-walker/
Dílko známého hudebníka Toma DeLonge s velmi povedenou animací a hudebním podkresem Angels & Airwaves.