Recenze (29)
Sluha dvou pánů (2000) (divadelní záznam)
Excelentni vykon M. Donutila, kdo videl, da mi jiste za pravdu, kdo ne, mel by to rychle napravit :)
Van Helsing (2004)
Splacanina nejmene 10 jinych filmu (Dracula, Jekyll + Hyde, Batman, Blade, Frankenstein ...) nicmene splacanina alespon pro mne velice prijemna. Hlavni zaporak nesympaticky (a tak to ma byt), efekty vydarene - lahudka :). Puvodni hodnoceni 65% + 10% Hugh "Wolverine" Jackman + 5% David "Faramir" Wenham + 5% upiri slecny - 5% Dana "úděsná" Morávková = konecnych 80%
Cesta do fantazie (2001)
Skvele, skvele a jeste jednou skvele! Vysledny dojem kazily jen naprosto nezvladnute ceske titulky (odkdy "Heeej" prekladame jako "Mami, nechod tam"?), za film vsak cistych 100%
Princezna a bojovník (2000)
Velice silny pribeh se spoustou emoci a atmosferou, ze by se dala krajet, vic takovych filmu.
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
Moje ocekavani nebylo zklamano - oblibena Mila, sympatak Oded "Mumie" Fehr, par silenych vedcu, bezejmenni lide coby obeti, slizke stvury a hlavne spousta zombiku :) (i kdyz v jednicce "hrali" vice, zde byli spis jen jako seda masa).
Den nezávislosti (1996)
Tato "Neuvěřitelná klišoidní patetická nabubřelá zhovadilost plná trapných dialogů s občasnými rádoby humornými hláškami" se mi hrozně líbí. Ideální odpočinkový film, který nenudí.
Okrsek 13 (2004)
Na tenhle film jsem v pujcovne narazila uplne nahodou, byl mezi novinkami, ale nazev mi nic nerikal. Rozhodovala jsme se - mam, nemam? Nakonec jsem ho vzala s tim, ze Luc Besson prece nemuze zklamat .... a nezklamal :) Film jem videla odpoledne a myslela na nej jeste pred usnutim. Necekejte zadne hluboke myslenky ani Oscarove herecke vykony - jen skvelou zabavu. Sice to bude znit jako strasne klise, ale tenhle film na me proste zapusobil jako dokonale osvezujici koktejl - vezmete jednoho padoucha, pridate dva osvalene kladasy v hlavnich rolich, smrncnete bajecnymi honickami (nejen) po strechach, skvelymi sportovnimi (az akrobatickymi) vykony obou kladasu, okorenite jednou casovanou bombou, zkorumpovanou policii a slicnou divkou v nesnazich .... a voila - velice chutny a dobre stravitelny vyrobek je na svete.
Lovci lvů (1996)
Skvely M. Douglas, vyborna kamera a pusobive zabery na lvi zoubky zblizka.
Koule (1998)
Velmi dobry film. Bohuzel bez znalosti knizni predlohy pro mnoho lidi zrejme nesrozumitelny. Skoda.
Vesnice (2004)
Skvele vypointovany filmek, par paradnich leknuti, presvedcive herecke vykony - lahudka.