Recenze (2 518)
Shrek in the Swamp Karaoke Dance Party (2001)
50% - Písničky z karaoke se mi nelíbily..
Shrekovy Vánoce (2007) (TV film)
60% - Je to pořád moc hezký, ale ztrácí to svoje kouzlo stále víc a víc...
Shrek Třetí (2007)
75% - Zhoršení oproti předchozím dílům, ale stále se na to dalo celkem dobře koukat...
Shrek: Zvonec a konec (2010)
80%
Shrek 2 (2004)
80% - Nasmál jsem se dost, Shrek 2 je rozhodně povedený animák, ale na jedničku jednoduše nemá...
Schindlerův seznam (1993)
90% - Dát tomuhle veledílu míň by byl hřích! Bravo Stevene, bravo Liame... A nejen vy, ale kdybych pokračoval, asi by se mi to sem nevešlo...
Silent City, The (2006)
75% - Velmi chmurné a drsné prostředí, chvílemi mi to připomínalo trailer na nějakou počítačovou hru...
Simpsonovi (1989) (seriál)
100% - Seriál, který si drží stále vysoký standard a baví i po mnoha a mnoha dílech, si nezaslouží nic jiného, než plný počet hvězdiček...
Simpsonovi ve filmu (2007)
80% - Simpsonovi nezklamali. A s prezidentem Schwarzeneggerem si u mě tvůrci hodně šplhli... :)
Sim Salabim (2008)
90% - Dokonalé triky! Pixar vážně válí! A konkrétně tohle dílko u mě má další malé plusko za to, že je nejspíš prvním animákem, který jsem viděl v hospodě (nějaký týpci u vedlejšího stolu prostě vybalili notebook a tohle si tam pustili)... :)