Recenze (1 208)
A.I. Umělá inteligence (2001)
Čím víc se na A.I. dívám, tím lepší se mi zdá. Možná se časem dopracuju i k pěti*. Malý Osmet stejně jako v Šestém smyslu skvělý ( jen mě občas napadá, jestli by dokázal zahrát i veselé dítě ) a Jude Law také výborný. Atmosféra filmu je přesvědčivá a zoufalství a neochvějná víra malého Davida v normální život a ztracenou lásku matky je nádherná. Konec je zároveň velmi smutný i osvobozující.
Akira (1988)
Zajímavé anime s velkým množstvím postav, takže chvíli trvá, než se zorientujete a začne se všechno dávat do souvislostí. Začátek je poměrně zdlouhavý, ale pak se příběh rozjede a už se jen snažíte pochopit kdo je Akira a jaký má význam. Animace je pro mě osobně trochu slabší a příběh poměrně složitý.
Aladin (2019)
Moc se mi líbili Aladin i Jasmína, byli dobře obsazení a moc milí. Will Smith byl na mě ze začátku trochu moc - byl tak ukecaný a vtipný, až byl otravný, naštěstí se pak zklidnil. Celkově chválím, bylo to hezky natočené.
Ally McBealová (1997) (seriál)
Dost dobrý seriál , nakonec nedám 5* jen za to , že bylo potřeba odstranit zlobivého Roberta Downey Jr. a tím začal být příběh poněkud umělý. Navíc ty absurní právní případy, už jich bylo trochu moc. A stejně , můj nejoblíbenější díl je ten se Stingem.
Alvin a Chipmunkové (2007)
Kdyby ti chipmunkové neměli tak odporné hlasy a ty písničky nebyly tak strašné, tak by se mi to i líbilo. Protože byli vážně docela roztomilí a i když jsme podobný příběh viděli už mockrát, špatný nebyl. Ale bohužel, jakmile ti hoši otevřeli tlamy, tak se to všechno kazilo.
Amadeus (1984)
Opravdu skvěle udělaný film o Mozartovi s úžasným výkonem Toma Hulce ( mimochodem, jak zvládl Vetchý v dabingu jeho podivný smích, to bylo tedy něco ). Nádherná Mozartova hudba je tak živě zapojena do celého děje; scény, kdy skladatel vysvětluje jednotlivé pasáže, v tu chvíli si tu muziku musíte prostě zamilovat. Pamatuju se, že v době, kdy se film dával poprvé v kinech, stoupl počet prodaných desek Mozarta. Tenhle film mám opravdu ráda a můžu se na něj dívat znovu a znovu.
Amazing Spider-Man (2012)
Jestli nějaký film patří do 3D, tak je to rozhodně Spider-man a můžu říct, že jsem si to užívala úplně maximálně. 137 minut uteklo ani nevím jak, Spider-man tady byl velmi polidštěný (Andrew garfield je rozhodně velmi talentovaný herec) a velmi potěšila i Gwen Emmy Stone. Takže mi lezl na nervy jen moralistický strýček a předpojatý superpolda. Ještěrky byly fajn.
Amélie z Montmartru (2001)
Po vší té chvále , kterou jsem na Amélii slyšela , jsem nečekala nic převratného , ale tenhle film mě dostal. Je vidět , že Francouzi pořád ještě umějí točit filmy. Audrey Tatou je prostě úchvatná a z celého příběhu dýchá úžasná pohoda. Opravdu krásné. Nemám co dodat , nenašla jsem jediné slabé místo.
Amer (2009)
Jestli to mělo být umění, tak jsem ho nepochopila. A nestydím se za to.
Americká krása (1999)
Když Americká krása dostala Oskara, už předem jsem moc nevěřila, že to bude opravdu dobrý film ( a navíc ten podivný název ), ale on JE vážně skvělý. Takhle nějak opravdu vypadá krize středního věku, i když se poznávám spíš v něm než v ní. A mimochodem, Kevin Spacey je fakt úžasný. Tomuhle filmu fakt nemám co vytknout.