Recenze (14)
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Je konec.... mám za sebou celkem asi 10 hodin sledování "romance" :-) leč pouze 15 minut Rozbřesku - 1. část a 15 minut Rozbřesku - 2. část mě zaujalo i přesto jsem vydržel... byly to normální, všední večery....
Resident Evil: Afterlife (2010)
V prních 15 minutách jsem hledal ten "můj" Resident evil, ale on tan nebyl... pak se sice vrátil a zpět byla i Alice, ale na závěr opět krok vedle... Pro mě Resident znamená zombíky, Alice a hledání cesty ven.... ale i přesto 60%
Kajínek (2010)
Pro mě kvalitní film, překvapila mě i kamera (kterou kdekoliv pomlouval). Opět výborní herci, bratři Vladimír i Michal, Tatiana i Konstantin. Filmu škodí jediná věc a to přehnaný novinářský zájem (za posledních 14 dní v každých novinách Kajínek sem a tam), neboť většina lidí čeká neskutečnou bombu a následně odcházejí zklamáni. 4* zaslouženě.
Hry bez hranic (1965) (pořad)
Pevnost boyard, Hry bez hranic i po stopách xapatanu = nejlepší soutěžní pořady.
Klíče od pevnosti Boyard (1990) (pořad)
Pevnost boyard, Hry bez hranic i po stopách xapatanu = nejlepší soutěžní pořady.
Pařba ve Vegas (2009)
Po dlouhé době jsem se zase upřímně zasmál...
StreetDance 3D (2010)
Řekl bych, že je to byl dobrý předskokan více očekávaného snímku Step Up 3-D :-)
Bobule (2008)
Po dlouhé době semi líbil českáý film. I když mi občas připadlo, že tam je málo dialogů a film tak jakoby běží, ale v celkovém dojmu to byl velice dobrý počin. Velice mě překvapil (pro mě do té doby neznámý) Lukáš Langmajer. A jít na to do kina, nelitoval bych. (což bohužel u spousty českých filmů říct nemůžu).
Milionář z chatrče (2008)
Ani nevím jak jsemse dostal k tomuto filmu, ale děkuji tomu kdo mi ho doporučil. Sice se občas jeví jako vyumělkovaný příběh, ale já jsem takovou podívanou čekal a moc se mi líbíla. A co přesně, všechno.
24 hodin (2001) (seriál)
Pro mě veliké překvapení. Nejdřív jsem byl seriálem pohlcen, až jsem ho přestal sledovat úplně. Občas mě velice překvapil, občas hrozně naštval. I přesto je moje hodnocení na 4, neboť nápad z časovým dějem mě doslova ohromil. Kiefer Sutherland - jedna z nejlepších jeho rolí.