Recenze (150)
Becky je zpět (2023)
3 a 1/2*
Bratři (2023)
Natočené je to OK, ale moje sympatie si tímto filmem bratři rozhodně nezískali. Film mě jen utvrdil v tom, že by se tito sobečtí sourozenci a hlavně vrazi neštítící se vůbec ničeho neměli oslavovat.
Její tělo (2023)
Vcelku dobře natočené ale šílěně zkratkovité. Prostřední porno část by chtěla prostříhat a někde naopak dost přidat, větší stopáž by mě vůbec nevadila. 3 a 1/2*
Trauma (2017)
No nevím, z tohohle dílka snad ani trauma nehrozí. Musel jsem se až smát, po poměrně slibném úvodu, seznámení s hlavními hrdinkami a klasické scéně znásilnění, se tvůrci rozhodnou totálně vykašlat na nějakou logiku a začnou vršit jeden WTF moment za druhým. No občas jsem na tu nesmyslnost zíral jak tele na nový vrata, ale ve výsledku pobavilo. Slabší 3*.
Awareness (2023)
3 a 1/2 *
Pět nocí u Freddyho (2023)
Asi proto, že jsem se na to koukal s dětmi a ty z filmu byly nadšené...
Little Bone Lodge (2023)
3 a 1/2*
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
WOW. Největší překvapení roku!
Renfield (2023)
Spíše 3 1/2*
Úklidové komando (2016) (pořad)
Guilty pleasures roku 2016....