Recenze (30)
Archive 81 (2022) (seriál)
Netflix zkusil něco na ve stylu Stranger Things. Jako film by to fungovalo lépe. První 2-3 díly vcelku zaujaly, pak to začalo být unyle dlouhé. No ke konci těžká slabota. Chybělo mi tam rozvinutí mytologie a proboha proč by vůbec chtěli toto přivést k životu a jak na to vůbec přišli.
Karate Kid 2 (1986)
Povedenejsi jak jednička. Prostě moc hezkej film, ne tolik o samotném boji, jako o filozofii. Japonsko, láska, přátelství, čest, zloba v takovém milém obalu. A skvěle obsazené. Ten film je takové pohlazení po duši.
Constantine (2005)
Toto, že je komiks? Kam se na tenhle majstrstyk hrabou mysteriozni a náboženský thrilery!
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Po druhém dílu se to nějako omrzelo, až přišla poslední epizoda, která mě zase celkem bavila. Zajímavý to je, obsahově ale spíše na film, než seriál, ten byl pak z 80% nuda.
Matrix Resurrections (2021)
Není to samozřejmě film na odpad, ale nemůžu jinak, protože jako pokračování jedné z nejlepších trilogii ve filmu ever, to je strašná brecka.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Spoiler! Hvězda za to, že úplně všichni zapomněli, kdo je Peter Parker, asi moje první slabší emoce během filmu, druhá hvězda za všechny Spider-Many, pár frku a Strange. Jinak to nějako nefungovalo a celé to bylo takové strojene až trapné. Místy až bolestně tupé chování postav, že máte chuť šlapnout Hollandovi na tlamu.
Síla psa (2021)
Dlouho mě žádný film tak netrapil, tohle bych pouštěl za trest! Jednu hvězdu za trýzeň, kterou tento počin, dokáže divákovi působit.
Není čas zemřít (2021)
Opravdu není. Ten byl, ale u minulého dílu! Takhle dojebat sérii s D.C. :(
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Po letech Štědrovečerní pohádka, která mě bavila. Velmi sympaticky Kotek a Voříšková. Sokol vyloženě bavil. Netradiční příběh, slušné herecké výkony. Za mě 5 hvězd v suchým triku.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Nepřekonatelný seriál, nebo spíše počin! Úplně mě to dostalo, mohl bych psát jen superlativy. A jsem rád, že jsem se k tomu dostal až když bylo 5. sérií natočeno a 6. série před premiérou, mohl jsem si to užít bez čekání, teď je to už horší.