Recenze (244)
Zátah: Vykoupení (2011)
Jo, to fakt můžu, akční nářez jak se patří. Dostal jsem to co jsem chtěl. Vynikající práce, děkuji!
Šeptej (1996)
Tenhle film mám rád, v době vzniku mi bylo asi tolik co hlavním protagonistům a v tý době mi to nějak přilostlo k srdci...
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
Váham mezi jednou a dvěma. Je to strašná kravina, jediné co mě zatím přinutilo se dívat na jediný díl je Marta Jandová, sice neumí hrát, ale je tam moooc pěkná
Branky, body, vteřiny (1956) (pořad)
Celý život branky pravidelně sleduju a jsem s nimi naprosto spokojený, tak proč bych neměl hodnotit do plna?
Divoké pivo (1995)
Nejde to, fakt jsem chtěl dát jednu hvězdičku kvůli tělu Markéty Hrubešové, ale ruka a mozek nespolupracovali...prostě to nejde, je to hovadismus.
Odplata (1999)
Pro mĕ kult a nejlepší film Mela Gipsona
Slavnostní zahájení XXX. Letních olympijských her 2012 Londýn (2012) (pořad)
Zahájení OH sleduji od Soulu v roce 1988, ale po prvé jsem se koukal, bavil a dokonce jsem se i pár krát zasmál, podle toho jsou předešlé zahajovací ceremoniály totálně infantilní, proto dávám 5*
The Punisher: Dirty Laundry (2012)
Dost dobré, hlavně Ron Pelrman (na tom, že alkohol zabíjí asi bude nějaká pravda) :-)
Východní přísliby (2007)
Co dodat Cronenberg po Dějinách násilí opět ukazuje, že je režisérem s velkým R a Viggo Mortensen mě nezklamal (čti - byl úchvatný jako vždy)
Psi (1992)
Tak tomuhle říkám podařený nímek, herecké obsazeni na jedničku, snenář paráda, tolik cool hlášek,že se to nedá ani spočítat a to všechno natočeno v 1992 roce!!! No co my máme Nahotu na prodej, Poláci mají Psy. :-D