Recenze (244)
Policejní akademie 7: Moskevská mise (1994)
Jediná hvězdička za Rona Perlmana.
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Těžce pohodový seriál se skvělým osazením, fajn hudbou a ty hlášky.... prostě neodolatelné
Želary (2003)
Pro mě nejlepší český film polistopadové doby, herecké výkony VŠECH herců jsou na jedničku.
V moci ďábla (2005)
Dobrý film, skvělé herecké výkony (Dextrová sestra nemá chybu).... jeslli se někdy vzbudím v noci přesně ve tři ráno a ucítím něco připáleného, asi si cvrknu do textilu....
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Po prvních deseti minutách jsem měl z toho filmu docela sladký pocit, čím dál příběh pokračoval, tím víc mi ta chuť hořkla v puse. Nic jsem od toho nečekal a taky jsem nic nedostal a i proto dávám tři hvězdy. Nakonec se na to dalo dívat.... dřepkins :-)
Dexter (2006) (seriál)
Člověk si nevšimne jak se mu Dexter dostane pod kůži, Každopádně můj nej seriál....
Sedmé nebe (1996) (seriál)
Tak tohle je na mě už opravdu moc, při pohledu na tento seriál je mně fyzicky zle, hlavně z postavy Beverley Mitchell, nevím proč, ale jak ji vidím mám chuť udělat něco hodně, ale hooodně zlého a jak vidím ty malé parchanty jak vědí co přesně chtějí a co je pro ně dorbý.....tak a doooost i při psaní tohoto komentáře se klepu vzteky, proč tady nejde dát záporné hodnocení, protože pro ně odpad je až moc velká pocta......poroboha já fakt asi budu blejt.
Highlander 2 - Síla kouzla (1991)
Nikdo mě nedonutí, abych se na tento film podíval po druhé.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Jsou to moji oblíbení nerdi a jedna blondýna....těším se na každý díl jako malé děcko
Tarzan (1991) (seriál)
Jak si na ten seriál vzpomenu, tak je mi nějak divně od žaludku