Recenze (110)
Will a Grace (1998) (seriál)
neurotická hysterka a přezženštělej teplouš. přes všechnu snahu sem se ani jednou nezásmala a vždycky to s nechutí přepla. A sem sakra ráda, že nejsem američanka a nepřijde mi to vtipný.
101 dalmatinů (1996)
Oblíbenej film, když sem byla malá. A navíc je ve filmu i moje jmenovkyně, to se moc často nestává :) takže bodík navíc
Mládí v hajzlu (2009)
Na první pokoukání dobrý, ale víckrát to vidět nemusim.
Čarodějky (1990)
Jako malá sem tu pohádku milovala. A jako dospělý se mi moc líbí. :)
Čtyři svatby a jeden pohřeb (1994)
nemůžu si pomoct, ale tahle romantická komedie mi prostě nesedla. Skoro 2 hodiny skotačení na svatbách a přitom se tam skoro vůbec nic nestalo. Proslovy, které se říkali na svatbách byly tak příšerný a rádoby vtipný (osobně nechápu, čemu se tam svatebčani smáli. Mě kdyby na svatbě někdo mluvil o mym budoucim rozvodu nebo o tom, jak mě všichni bejvalí odkopávali, tak bych se asi naštvala). Nicméně ve filmu se mohli všichni u toho umlátit smíchy, všetně novomanželů. Vůbec všechno chování hl. herců mi přišlo přehrávaný a vůbec sem jim to nevěřila. Za celej film jsem se nahlas zasmála jen jednou a to, když se na scéně ukázal skvělej Rowan Atkinson (a za něj je ta jedna hvězdička). Na film sem se těšila, hlavně kvůli kladnému hodnocení na csfd, ale při závěrečných titulkách sem nevěříčně seděla a dlouze přemýšlela, za co proboha si tenhle film vysloužil nominaci na 2 oscary. Doufám, že ne za to, že Hugh Grant je katerogricky neschopný si nastavit budíka a posléze včas vstát. Abych to ukončila, dívejte se dál na tenhle film a bavte se u něj, ale já už nechci znova ztratit 2 hodiny v životě.
V peřině (2011)
jak se mohli herci jako Polívka, Roden, Goldflam a Vašut zůčastnit takové pakárny, nechápu. Nicméně zcela chápu, že se tam vyskytují takoví "herci" jako Mádl, Vilhelmová, Šteindler a Moravcová. A podle toho to taky vypadá. No co vám budu povídat, prostě děs běs.
Bezcenný syn (2007)
Alan jako bezcitný nesnesitelný samolibý egoista, kterému jsou milejší peníze a sex s milenkami než jeho vlastní syn. A skvěle zahraný. Sem tam nějaká ta vtipná momentka, jinak rychle tekoucí drama, který baví. Nemám tomu filmu co vytknout.
Rodinné hříchy (2004) (TV film)
Jeden z nejlepších dramat, který sem poslední dobou viděla. Podle mě je škoda, že je to jenom TV film. Klidně bych to vrazila do kin. Tam už promítali mnohem větší ptákoviny.
Univerzální uklízečka (2005)
netradiční Rowan a neuvěřitelně sexy Patrick v tangách. Maggie jako vždy dokonalá. Film na hezkej večer :)
Šmankote, babičko, čaruj! (1998)
Podle mě jedna z povedenějších pohádek. Oproti tomu, co dneska chrlí režiséři pohádek je tohle zlatý hřbet. Nedala bych tomu 5 hvězdiček (max. 4) ale když vidim tohle hodnocení, tak musim přidat. Trošku nechápu, co vám na tom tak strašně vadí