Recenze (104)
Já, robot (2004)
Tak pro mě lehké zklamání. Bavil jsem se dobře, ale nemůžu se ubránit srovnání s Minority report, kde mi triky přece jen přišly lepší (zejména demoliční scéna profesova baráku a úplně závěrečný pohled od mostu na skladiště robotů mi přišly vysloveně odfláknutý - upozorňuji, že je to zřejmě pouze můj názor), stejně tak mi Cruise přišel přesvědčivější než Smith. A co mě vysloveně naštvalo, bylo namontování toho "malého" kluka (kamaráda Smithe) do děje, naprostá zbytečnost. A pravda je, že ty Smithovo hlášky mi zas tak COOL, jak tu všude čtu, taky nepřišly.
Úsvit mrtvých (2004)
Napětí a spád od začátku do konce a zde tím "do konce" myslím opravdu až do posledního titulku ! Vše dokresluje vynikající řízná muzika. Pro mě zatím největší překvapení roku.
Plnou parou vzad! (2002)
Čekal jsem nenáročnou oddechovou komedii a dostalo se mi tolik nudy a hloupých nápadů, že nemůžu hodnotit jinak, než jako odpad. Občas mě mrzí můj zvyk, dokoukat každý film do konce , jestli se to třeba nezlepší. Nezlepšilo! p.s. Kdo považujete za podařený nápad švédský opalovací tým, v čele s nadrženou trenérkou, přičtěte si k mému hodnocení kolik hvězdiček chcete.
Daredevil (2003)
Daredevil mě ve srovnání s X-meny nebo Spidermanem vysloveně nudil. Nepřijít na scénu Bullseye ( Farrel si to opravdu vychutnal), tak na ten film zapomenu okamžitě po opuštění kina.