Recenze (104)
500 dní se Summer (2009)
Spousta nápadů a příjemné herecké výkony nejen ústřední dvojice. Bohužel jsem se nemohl chvílemi zbavit pocitu, že se tu Amélie kopíruje víc než je zdrávo. 70%.
Vzpomínky na lásku (2004)
Po dlouhé době jsem u filmu brečel.....plánovité citové vydírání, ovšem citlivě a uvěřitelně zabalené.
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Na začátku vcelku svižný a občas i humorný návrat. Poměrně uvěřitelná touha se se třídou opět vidět, stejně tak prvotní euforie, kdy je toho po 25 letech "tolik si co říct". Ke konci film ztrácí tempo a místy vylézá na povrch trapnost a neuvěřitelnost některých situací. Celkově jsem ale čekal, že to dopadne hůř.
Líbáš jako Bůh (2009)
Od začátku jsem věděl, že to nebude film pro mě. Že to bude až tak špatné jsem nicméně nečekal. Po 45 minutách útrpného sledování blbých a blbějších charakterů jsem to vzdal. Upřímnou soustrast všem co dokoukali do konce.
Ďáblův sluha (2007) (seriál)
Zajímavý nápad kombinovaný s pravděpodobně vysokým rozpočtem zaujme velmi slušnými efekty a hereckým obsazením, které neurazí. Jaká škoda, že seriál je jako celek zabit stereotypem už po třetí epizodě.
Ovečka Shaun (2007) (seriál)
Konečně někdo úspěšně konkuruje "Jen počkej ! " a "A je to ! " Už se těším až z toho bude mít syn rozum. Věřím, že na to budeme koukat znova a znova a... :D
Kancl (2005) (seriál)
Herecky mnohem lépe obsazené než GB verze. Jedna z mála věcí, kde se mi remake líbil víc než originál.
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Ač jsem měl být varován filmem Shaun of the dead, nechal jsem se zlákat výbornými kritikami na tento nový Wrightův počin a ....pravda, kdybych četl nadšené kritiky důsledně, narazil bych na větu "ještě lepší než Shaun of the dead", která pro mne představuje vcelku slušný paradox, protože SOTD pro mne představoval kopec nudy.....zde tomu není jinak. Kromě slušných hereckých výkonů jsem se u filmu opět pronudil až ke "smršti gagů" (citace I.F. Premiere)v poslední 1/4 hodině. Alespoň si nyní mohu být jist, že humor pana Wrighta mi nepřijde vůbec k smíchu a bohužel ani k pousmání.
Soumrak mrtvých (2004)
Tak nevím, vždy jsem si myslel, že můj smysl pro humor je poměrně velkorysý, ale tento film pro mne představoval pouze 99 minut přemýšlení o tom, zda dokoukat do konce, či ne.....
Roming (2007)
Zklamání ! Rozhodně si nemyslím, že tento "film" lze považovat za komedii. Nedá mi to a musím srovnat s Kusturicovými filmy, kde jsou variace na romské téma nepoměrně nápaditější, vtipnější a vůbec ....... Jediným kladem tohoto roztříštěného a nudného filmu je Polívka a místy Labuda.