Recenze (104)
Prci, prci, prcičky: Na táboře (2005)
Pěkný úkaz mého plýtvání časem. Dokoukal jsem až do konce, s nadějí, že se to přece jen musí zlepšit. Bohužel. Vždy si říkám, jak je možné realizovat takovýhle neuvěřitelně přihlouplý, nudný film. Doufám, že se jim to nezaplatilo, ikdyž o vkusu amerických teenagerů si žřejmě netřeba dělat iluze.
Alexander Veliký (2004)
Zjistil jsem, že se opravdu potýkám s problémem, kdy si předem myslím, jak skvělý film to bude, těším se na něj od prvního traileru a pak........ zdlouhavý, nudný film, kde se dají momenty vzrušení spočítat na prstech jedné ruky truhláře Nešiky. Nevytrhnul to ani můj oblíbený Stone, ani Farell a ani Angelina, i když na tu se aspoň dobře kouká. Což se vůbec nedá říct o filmu jako celku. Nejhorší film od Stonea co jsem viděl.
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Plné nápadů, zábavné, neotřelé a přece to pro mě nebylo 5* . Zkrátil bych film nejméně o půl hodiny a byl bych spokojený. Jinak konec se opravdu povedl ;-)
Azumi (2003)
Film který má potenciál na 4 až 5-ti hvězdičkové hodnocení. Ovšem .... Po svižném začátku a po jedné scéně, která se mi zapsala zřejmě napořád do paměti, se film začíná zvrhávat v laciné "béčko" ne-li "céčko. Nevím nakolik je to způsobeno rozpočtem, ale každopádně mi to dokázalo zcela otrávit zbytek filmu.
Procitnutí v Garden State (2004)
Nejhodnotnější na celém filmu je pro mě osobně soundtrack. Film má tak pomalý spád, že mi ta 1 40 h stopáž připadla mnohem delší než extended version Návratu krále.
Revizoři (2003)
Fáze č.1 Těším se na film který má tak dobré ohlasy Fáze č.2 První půlhodinu filmu mám pocit že si ze mne někdo vystřelil Fáze č.3 3/4 hodiny - usínám Fáze č.4 Druhý den odpočatý zkouknu celý film znova jedním hltem a jsem nadšen, je to neotřelé, rychlé, zajímavé dobře obsazené /až na hlavního představitele - velké IMHO /ˇ, nechybí napětí, dobrá hudba - prostě všechno, co doufáte, že od "nezávislého" filmu dostanete. Fáze č.5 Kritické zhodnocení - film na který nezapomenete, ALE ........
Kobra (1986)
Film nevalné kvality s nevalným "hercem" ale pro mne osobně srdeční záležitost.
Kung-fu mela (2004)
Výborná oddychovka - skvělá scéna s házením nožů :D
Sny Akiry Kurosawy (1990)
Vynikající. Nutno vidět v kině, jinak přijdete o polovinu zážitku. p.s. Někdo se u toho může šíleně nudit.
Blade: Trinity (2004)
Ale jo. Jestli to je vážně poslední díl, tak to beru.