Recenze (183)
Černá zmije - Černá zmije IV (1989) (série)
Je neuvěřitelné, že je poslední řada seriálu ze všech nejlepší.
Černá zmije - Černá zmije III (1987) (série)
Hugh Laurie ve své životní úloze- Fuck House!
Serpico (1973)
Nádherný snímek a vedle Zjizvené tváře zřejmě nejlepší Pacinův výkon a úžasná "one- man show". Děj je sice trošku klišovitý (dobrej polda v prohnilým městě etc.), ale díky skvělému výkonu hlavního představitele a Sidney Lumetovi, který tuto story vylíčil, že opravdu cítíte tu atmosféru a po celou dobu máte pocit, že se ten film zakládá na pravdě. Jednoduše povinnost pro každého "Pacinofila".
Bourneovo ultimátum (2007)
Paul Greengrass dostal maximum z Matta Damona, pro kterého je Jason Bourne životní rolí (a pro mě zřejmě největším akčním hrdinou jednadvacátého století). Chytrý thriller, který je pro mě zatím nejlepším snímkem tohoto roku a nemyslím si, že si na tom do konce roku něco změní.
Chladnokrevně (2003)
Já nevím. Edwarda, Andyho i Dustina mám moc rád, ale kde nic není, ani Monk nebere: hloupý a klišovitý scénář, zoufale přehrávající Burns a nepříliš přesvědčivá Rachel. Zachraňují to tradičně skvělí Hoffman s Garciou.
Jeho fotr, to je lotr! (2004)
Opakovaný vtip sice není již takovým vtipem, nicméně stále je tu Stiller a díky Dustinovi s Barbrou a DeNirovi ještě lepšímu, než byl v prvním díle, je to stále skvělá oddechovka a zábava na dlouhé zimní večery.
Fotr je lotr (2000)
Byť je to občas nuda, díky výbornému nápadu (souboj tvrdého tchána se zeťákem je originální) a navíc skvělému Stillerovi, který z každého snímku kde hraje udělá nestydatě zábavný film, tak jsem se bavil královsky.
Agatha Christie's Poirot - Smrt na mysu (1990) (epizoda)
Rozhodně jeden z nejlepších Poirotů.
Forrest Gump (1994)
Vyjímečný film, u kterého jsme jednoduše brečeli všichni. Skvělý příběh, fantastický výkon Toma Hankse (než začal hrát ve všem, za co mu dobře zaplatili, byl to geniální herec, a věřím že stále je, a přijde s nějakou "bombou"), krásná hudba, Zemeckisova režie. Jeden z nejlepších filmů devadesátých let.
Vraždy v Midsomeru (1997) (seriál)
Moje nejoblíbenější detektivka.