Recenze (1 487)
MR-9 (2023)
Prvé hodnotenie tu je od M-Tea a film sa volá MR-9, je to náhoda? x'D
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Asi tak zhruba že nekonečne zábavnejšie bolo čítanie nasratých recenzií tu ako samotný film.
Asphalt City (2023)
sociálne a inak uvedomelý Sean Penn, hraje o5 "takúto rolu", uľavujúci si tak svedomiu, keďže celoživotne si žije ako bohatý buržuj hedonista a bonviván......... lol
Kamui, ninja na útěku (2009)
je mi smiešne ako niekomu vadí "drátovanie" v kung-fu filmoch, dokonca v nindža filmoch, lol, WTF meeen x'''D ........................ iný zas nevidí kvalitatívny rozdiel medzi týmto a Shinobi (2005), jeeez...
Duna: Část druhá (2024)
btw........ kto to videl len raz, I feel sry 4 your loss.............. uniklo ti toho toľko veľa . . .
Poker Face - Budoucnost sportu (2023) (epizoda)
Znova to opakujem, ale kvalita tak zázračne stúpla od 3-4 dielu že .... až. Od vtedy je jeden diel lepší ako druhý a je to super :)
Poker Face - Čas opic (2023) (epizoda)
Od tretieho resp 4. dielu kvalita podstatne stúpla. Bola čoho infúzia, peňazí alebo ja neviem. xD
Poker Face - Odpočívej v železe (2023) (epizoda)
Toto bol super diel, veeery atmospheric. A Chloe bola taká charizmatická že som mal tendenciu jej pomaly aj vraždu odpustiť xD
Madam Web (2024)
Lol, som v 5. minúte a tie CGI efekty "nindža ľudí" ako skáču po stromoch sú trestuhodne úbohé a lacné!
Irské přání (2024)
"Lindsay Lohan už je stařena" by filipvrbik.... x'D