Recenze (28)
Chatrč (2017)
Film pro věřící v Boha, nebo pro ty, kteří se zamýšlí nad otázkou : "Proč Bůh dopouští zlé věcí v životě?" Nebylo to špatné, ale pro mě jako pro ateistu docela nezajímavé. A přitom začátek vypadal slibně....
Precious (2009)
Snad nejsem jedinná koho to nebavilo? Film, do kterého se musíte nutit dívat se až do konce. Příběh to mělo sice zajímavý, ale nemohla jsem vystát pohled na tu hlavní herečku.
Anna Karenina (2012)
Tak tenhle film jsem zvládla celý až napotřetí. Začátek je šíleně nudný, nebavíme mě to prolínání scén v divadle. Pocity po filmu? Nuda a už nikdy nic takového nechci vidět znovu :-( Aspoň ta Keira Knightley stála za to, když už nic.
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Celý děj mi přišel trapný a nezajímavý. Jediné co mě bavilo, byli známí herci, kteří se postupně objevovali ve scénách. Jinak jsem moc nepochopila proč tohle vůbec někdo natočil.
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Skvělý filmový zážitek! A na pokračování se tím víc těším. Tak moc jsem chtěla, aby to neskončilo jak jsem byla do toho filmu zažraná :-)
Insidious 2 (2013)
Bomba! Bojíte se od začátku až do konce. Občas i padne nějaký vtípek, který to odlehčí. Doporučuju těm, kteří se chtějí bát...
Talisman (2012)
Příjemná a romantická oddychovka. Zezačátku jsem moc filmu nevěřila hlavně kvůli Zac Efron, ale v tom filmu je zatraceně sexy. Holky si užijí .. :-)
3 Idiots (2009)
Půl roku jsem se odhodlala si tenhle film pustit. Nakonec nelituju. Je to film o velkém kamarádství a je v něm tolik emocí a vtipu. Indie umí to se musí nechat :)
Čtyřicítka na krku (2012)
První polovina fimu velká nuda, druhá - nuda. Opravdu jsem se modlila ať film skončí a zápasila jsem jestli to rovnou nevypnout. Komedie? Kdeže ...
Talhotblond: (2009)
Možná by tento dokument mohli vysílat na školách jako prevenci.